Friday, July 31, 2015

愉景新城 「小小建築師」多元智能主題樂園

聽日就飛美國喇!呢幾日都爭取最後機會同兩個女去玩盡佢,因為嚟緊嗰一個禮拜我都唔可以陪到佢喇......T_T....... 慘慘!!!
感謝愉景新城邀請,其實幾年前我哋都去過呢類充氣嘉年華,玩一次搞到我都怕怕了~~~
點解?

玩完個嘉年華,個鼻哥窿冇晒啲肉,因為我個女行入去跳彈床時,險象環生,真係睇見都心驚膽跳! 同時間有十多個小朋友一齊跳,有啲仲牛高馬大....

今次呢個嘉年華係室內嘅緣故,又搞到我心郁郁想同兩個女來玩下~~~
唔需要入場費但係每一個game都要收錢,唔使入場費嘅好處,就係爸爸就算唔玩陪我哋行行企企都好,仲可以叫佢幫手拎下野執頭執尾!


愉景新城與We嘩充氣嘉年華聯手打造巨型主題樂園,以「小小建築師」為主題,總遊樂空間超過二萬尺,戶外及室內設有七大好玩區域,逾十多款體驗及遊戲項目,適合3歲至12歲的小朋友參與,開放日期由2015年7月24日至8月16日,是今個夏天全港最大型充氣嘉年華。


呢個係咁多個滑梯最大型嘅,亦都係最刺激,有成兩層樓咁高架!

個個小朋友玩完落嚟都興奮卡卡聲大笑!


提提大家記得要着襪,我覺得主辦單位好貼心,因為知道夏天好多小朋友都着短袖或者背心來玩,都怕佢哋會磨損皮膚,所以準備咗一啲手袖比佢哋戴,咁就玩得放心好多啦!

阿囡啊,其實呢個game要成$50玩四分鐘架你快啲去sir滑梯啦


唔好喺度彈彈下啦~~

呢度大部份遊戲都係90 cm已經可以玩,即是大約兩歲已經可以來玩啦,細彈床有高度限制,只限90至120 cm嘅小朋友進入
好似呢個咁, HLC 就唔可以玩喇~~
因為咁樣,我好放心,始終太大嘅小朋友行入去同佢地啲咁細嘅小朋友玩,十分危險
好欣賞佢地每個game 入面都有工作人員駐守
萬一有少少危險嘅現象,譬如兩個小朋友癡得太埋,又或者有小朋友跌低咗,工作人員都會走去將佢地分隔開以免發生意外!
今次呢個嘉年華增加學習主題,我本來以為我啲小朋友淨係鍾意跳彈床,唔鍾意呢啲體現嘅活動,但係原來佢哋玩完之後都話覺得好得意好有趣!

好似呢個控制剷泥車咁~~
唔容易架~~~
但係好好玩呢~


CoCo 係工作人員哥哥協助下~~~ 畢滿兩籃啊~

好似呢個地質公園咁
唔好以為淨係玩啥咁簡單
一行一黎,已經有個姐姐同我地介紹呢個係乜嘢遊戲~

就係好似我哋中學時學地理科嘅等高線一樣


比佢哋邊用beach toys 刮出海洋同埋堆成高山
出現唔同嘅地形有唔同嘅顏色

CoCo 學得好快!
三兩下就創作出個小島喇~~~
黎呢個 game 時候記得要like Tempo 紙巾嘅 fans page,佢哋會即刻送你5包迷你tempo!

呢個Fun Cap 只要你係商場消費滿$100你就可以參加, 手動夾嘅公仔機

嘉年華仲有個outdoor部份


分別係---水上飄同埋---撐艇仔


呢個Job 既工作人員真係辛苦嘞,日曬雨淋, 仲浸腳浸成日!!!


初頭以為呢個係最貴既 $80
原來80 係一個大水泡, 可以兩個小朋有入去玩
或者一個大人陪個小朋友玩~~

兩姊每玩得勁興奮, 睇下CoCo 披頭散髮 XDDD

玩完呢個都話要即刻再玩喎

一黎到見到呢個竹棚嘅時候以為商場喺度整緊裝修,點知呢個係其中一個遊戲嚟㗎!!叫做築動遊樂場
睇嚟係用一啲搭完竹棚嘅竹枝,整咗一個好環保嘅遊樂場
又有得打秋千,又有得sir滑梯~~唔錯喎~~

呢度仲有兩個細小嘅攤位遊戲都幾易贏禮物架,而且$10 一次都幾抵玩
HLC竟然話自己最鍾意就係話呢個射槍射鴨仔遊戲喎!

最後一個Game
就係呢個抓抓樂樂


你睇CoCO笑得幾開心,雖然呢個好似好BB嘅活動,入到去就有好多繽紛嘅波波係空中飛來飛去,真係好似一個夢樂園啊~


玩後感~~~~雖然唔使入場費,但係每一個遊戲都要大約$40 左右,有啲要$50蚊....只係玩大約四分鐘, 暑假家長都會帶小朋友到處玩, 要留美好回憶, 令佢地過個開心暑假!
建議同小朋友鎖定目標玩兩三個都會令到佢哋好開心架!

所以選擇嚟呢度玩之前不妨同小朋友睇下以下呢張遊戲表,叫佢哋揀定玩幾個,set 左個budget,等佢地自己計吓數,又可以體驗下開心之餘又唔會洗太多錢



愉景新城『小小建築師』多元智能主題樂園 
日期 | 即日至8月16日(星期日) 
時間 | 11am-7pm 地點 | 愉景新城 (荃灣地鐵站A3出口) 
費用 | 免費入場,每個遊戲票價由港幣10元至80元不等
適合身高90cm-140cm之兒童參與

Thanks!

No comments: