Wednesday, July 08, 2015

Okinawa Day 1 Ashibinaa outlet 國際通 Calbee+ 激安之殿堂

終於都啟動寫我呢個沖繩之旅
其實知道大家都等緊我嘅blog去編排你哋嘅行程
希望我唔好爛尾等你哋有一個好好嘅參考啦
我哋book咗車車我哋去機場,
真係好方便唔使泊車,
因為我哋今次去八日咁長~~
會合左我哋今次嘅旅行buddy先
四個女仔無時無刻都friend過打Band
真係未去到沖繩已經玩到好開心
因為班飛機delay , 所以我哋就係閘口一邊等一邊影吓相
Both Cassidy and CoCo's top from Cotton Candy Kids
竟然唔記得影閘口個登機牌添
去沖繩需要兩小時,好快我哋就到達啦
十分感謝 ABE Wifi 又再次贊助我旅程嘅Wifi服務
https://www.facebook.com/abewifi
Phone 23424566 / 96180207 
Email info@abe-co.com 
Website www.abe-co.com
最愛佢地送機上門同上門收機服務

沖繩嘅國際機場真係好細
就好似上面張相咁,一眼睇得晒
到步後第一件事就係去pickup我哋租咗嘅車, 沖繩租車要坐接駁巴士去辦手續
來到Toyota嘅租車中心
見到一大堆呢啲旅遊小冊子,仲要係免費架
啲小朋友真係興奮到不得了
收集左一大堆就坐喺度慢慢睇~~
我地兩家人租咗兩架八人車
第一站就係出發去附近嘅outlet shopping
其實今日嚟到時間都唔早,所以只剩下兩個小時俾我哋行街
個風真係打到黎啦行行吓街突然落大雨
爹哋就建議去食個下午茶先
雪糕加Crepes!!
左擁右抱
Yummy!!!
雖然呢個outlet唔算大
但係都有好多啱我行嘅鋪頭
Beams 
lowrys farm
agnes b.
Abc mart.
森林家族
dizzlin

但係童裝只得幾間
不得不介紹呢個玩猜包剪揼嘅糖果機
就係係Miki House門口
猜贏兩次仲有兩條糖
仲要係100 Yen咁抵,人人有份永不落空
停咗雨我哋又再返出去行街
Coco最想睇嘅就係呢個森林家族鋪頭
真係花多眼亂唔知點揀好呀
不過Coco都好乖唔貪心,佢只係揀咗一盒就話夠啦
今次旅行實行咗資金分配制度,即是我會每個女比一萬YEN,佢哋自己選擇買乜嘢
仲要佢哋自己去俾錢同找錢,我覺得呢個真係一個好好嘅體驗,下幾篇會再同大家分享多啲
行得個兩個鐘真係唔夠喉呀,第一日就已經決定要最尾一日返嚟呢個outlet 度再shop 過!
因為呢次旅行有一個超級風球嚟緊沖繩,
所以我哋都預咗會天氣會麻麻地,
上車冇幾耐就已經開始落大雨啦,
我哋開車去那霸市中心準備食晚飯。
路經國際通嘅街道五光十色好多鋪頭都好靚
本來打算去食石垣牛,點知原來無book位係冇得食架!真係激死人啦!
見到對面有間Calbee+
趁佢未閂門之前入去行個轉先
好多好有趣同埋好有特色嘅精品,仲有好多沖繩限定添,買來做手信真係好啱架!
你包咁大梗係。。。。。。唔買啦!
我哋成日都講「影咗當買咗啦!」
因為原本想食嘅餐廳無位,我哋就求其搵咗一間燒肉店食晚飯
就係呢間燒肉國際啦

前菜有沖繩好出名嘅海葡萄,係一種海藻類植物,都幾特別架!
開飯啦!
我哋order左Menu上邊嘅一個套餐,只係6000円,不過我哋另外再加左一件和牛
呢件和牛要5000 Yen咁貴仲要食完之後覺得非常搵笨。。。
所以如果你哋嚟呢間餐廳度食晚飯,只需要叫佢哋嘅套餐已經足夠,個餐夠一家四口食架!
和牛仲要5000 Yen系得6 塊!!!!
但係見Coco食得咁開心就算啦
自製和牛飯❤️❤️❤️
燒肉國際 IN NAHA
食飽飽散下步先
呢度都有間好大嘅激安之殿堂
真係有排行
有文具有玩具又有化妝品又有超市又有電器,真係一個地方滿足晒全家嘅願望呀!
呢都唔只有日本野仲有啲進口野,例如呢個我好鍾意嘅美國品牌,Organic護膚品,價錢唔平,不過款式就比美國更加多,搞到我都心郁郁買咗一舊玫瑰番梘!
一去到超市嗰part Coco就好開心,周圍搵下有咩啱佢食!
佢拎起乜嘢我就同佢講「影咗相當買咗啦!」
臨走前見到好多夾公仔機!
我竟然用300 Yen夾左一個Olaf毛巾俾CoCo, so lucky!!!!
食飽買飽我地就返hotel!
住係 Double Tree by Hilton
早抖啦~~~~
明天繼續沖繩玩訓食買!!!!
===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: