Wednesday, August 12, 2015

從小教育, 女孩子保護自己第一步!

我有好多媽咪朋友仔都會覺得自己個女仲好細個,點著都無咩所謂,
但係我就覺得女仔從小就應該有保護自己既意識!
特別係而家資訊發達,好多時危險可能不知不覺間就喺我地身邊!


所以我早喺D女細個就已經幫佢地著打底衫,
等佢地養成呢個良好習慣,
而家HLC同Coco自己襯衫換衫都好叻識自動自覺著番件打底背心架!


其實打底好處十分多,
第一係舒服,你想像下夏天出咁多汗,
有件打底吸汗真係差好遠!!
身體乾爽唔怕吹冷氣攝親,又唔會因為汗水而令皮膚敏感甚至出汗斑。


第二係而家好多衫都鍾意用唔同物料製造出獨特效果,
但係好多時我地都可能會著到好痕或者敏感,
有打底背心隔一隔就好好多啦!


大人著打底就更加唔使講,
襯衫已經係最大理由!
韓國呢幾年都興網紗同開窿,打左底就唔會走光,
又可以玩contrast,我最鍾意!



一件好既打底,首先要彈力好,
其次就係親膚,棉質含量高,質地柔軟!
而且要夠貼!唔可以過份磨擦令皮膚痕癢,
如果顏色選擇多就perfect啦!


我希望可以令多d朋友知道打底既重要性,
又靚又可以保護皮膚,真係好好架!

Cotton Candy Kids
http://shop.cottoncandykids.net/

No comments: