Tuesday, October 07, 2014

SFO day 2 Great Mall 梁媽媽家

因為黎三藩市要坐domestic, 而坐UA D 機係唔包行李, 所以我地除左D探親禮物, 其他野都一於少帶, 咁就有機會買多D 野.....waaakakakakaa

CoCo 好攪笑, 要摸住我塊面訓~



訓醒未梳好頭就出發



朝早先來個Denny's Lunch


超超超掛住Denny's



講到呢Part, 我個妹又會笑我 " 吓.......你好鍾意食Denny's ? 個感覺就好似我D美國朋有黎香港, 叫我帶佢去食大快活一樣喎~~~"
係啊~~ 就係夠地道囉!!! 我覺得大快活好好食架!



你知道嗎, Denny's 既pancake 係無敵咁好味架!!



兩個小妹子超超超開心, 佢地都勁like Denny's 啊~



好喇~~~ 今日既重點就係Great Mall
去美國行Outlet  同埋買 A&F 是常識吧~~~

而Great Mall 就係 , 去美國行outlet 買A&F 是常識吧~~
oh~~~ 其實LA 無乜outlet 有 A&F
但係 SF 就有~~~ 開心得我一張相都無影~




Great Mall 仲係indoor, 唔怕晒又唔怕打風落雨
超級好行啊~~~

我買左一大堆, Tee US$10 就有, D 褲都係十幾蚊!!!
香港既A&F 係高級野, 係美國十分平民, 好開心啊~~


 喪行半日, 來梁媽媽家食個牛肉麵作個完美句號~~~


呢日, 香港那邊, 沙田 CCK 正式開幕, 真係排除萬難, 幾驚攪唔掂~
( warm up 完好快又寫多D blog 了 :) 等我啊~~~)

No comments: