Thursday, September 18, 2014

Discovery Bay 半天遊~~~

都已經中秋了, 唔知點解仲咁熱既呢~
早前中秋假期, 我地入左去愉景灣


首先係泊架且去欣奧站


再轉巴士入去愉景灣


搭 DB03P 往愉景北商場 , 大人 $10, 小朋友 $5


因為好早入到黎, 都無乜人~


地下有呢D 3D 圖影相, 好攪笑 :)


小朋友都扮得好似

因為太早, 大家都未食野, 所二去超市買個包


呢間超市好靚好大, 好多野買,
唔知係咪多外國人住呢度
D 貨品都好外國feel
有D外面買唔到既醬料, 呢度都有


今日既主要目的地係DiscoveryLand

超大既 indoor Playroom
入場費$188(包1 至12歲小朋友同一個大人)
但係單丁一個大人就要 $200
所以, 如果你係生一個小朋友, 又想一家三口入去玩就真係好唔底喇!!
亦因為咁, 個日我地本來帶左工人姐姐去
因為入場費好貴, 叫左佢係 entrance 等, 好彩有得坐同有冷氣....



有超好玩既Rainbow滑梯


呢個黑蚊蚊梯好鬼驚, 家姐玩左一次唔敢再玩


我同Dadii 都玩到勁叫, 好激啊~~~


CoCo 之最愛就係呢個彈彈床


不過彈左10 min CoCo 氣束, 嚇死我, 即刻stop 佢啦~~
不過我覺得佢地好好
有人"看" 住佢, 每邊彈床唔可以超過 3 個人, 都算安全


Dadii 同 左 Uncle Derek 玩攀石 ,


可是.....


就爬左呢幾下.......


佢就話頂唔順放棄左, wakakakakaka 笑死我


玩左兩個鐘, 食個Lunch 先~~~
本來勁想食門口個間Jaspas
因為個個都話好食
點知出無位, 得返Outdoor ( 個日成33 度, 坐outdoor 會死)


結果食Paisano's
ok 好味, 但係出菜勁慢.....
個個都好餓, 唔記得影相....


無敵靚既天氣~


食飽又再玩


CoCo 勁笠水, 玩sir梯驚驚


捉左Dadii 同佢玩, 點知Dadii 太大份


爬上去都夾住 , hahahahahaa


warm up 一陣, 比Dadii 們捉左去 玩空中 行鋼線 Air Trek,雖然綁晒安全帶兼有導師帶住
但係上到去望落黎都真係幾驚下!
佢地好攪笑, 不停學沒女D教練大叫"唔洗驚, 你得架!!"



再家上班細路係地面勁叫 "媽咪~~媽咪~~~"
真係好騷擾~~~ 攪到我對腳越行越震...


忍唔住大叫同佢地講" 你地唔好再叫媽咪, 媽咪要集中精神啊~~~"


好開心完成左, 其實好好玩好開心~~~
建議你地要試一試~


玩到 3 PM, 越黎越多人, 我地就返屋企沖涼換衫出去做節了~


係巴士站等左20 min , 呢日仲要T1, 好焗
(結果之後個兩日我就病左了)


不過兩個小朋友玩得超開心~ 話一定要再去呢~

====================================================================== 
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: