Tuesday, September 09, 2014

暑假Los Angeles trip day 5, Souplantation!!!

尋日玩足一日迪士尼,尋晚仲要溜夜執包伏今朝飛三藩市.....
攰到個身體唔屬於自己咁...


好彩呢兩個小朋友 jetlag 已消, 訓得好, 食得好 :)
睇見咁樣, 媽媽已心滿意足~~~


上機前去食個Mamii 掛左年幾兩年, 舊年黎LA 都無時間食既 Souplantation !!!


HLC 同 COCO 仲係第一次食呢~


Souplantation 係一間專門食沙律, 飲湯, 自助形式既連鎖餐廳


不但平價 ( 每位都係十幾蚊美金) 而且食物新鮮健康又好味!
其實素食同健康食物已經係外國既潮流!


CoCo 豬自己夾~~


HLC 都自己夾


自小就要學會選擇健康既食物同生活
係我對兩個女管教中非常重要既一環
一世人流流長, 不懂得健康生活
祇會百病纏身, 有再大既成就都無用呢~


Yum ! Yum !


Lets go Green!


呢Part 係我最愛!


好鐘意飲西湯


CoCo 不停食食食


呢個trip 餐餐都自己食, 仲食好多!


媽媽深感安慰~



甜品時間 ~~~


有你兩個甜入心, 唔洗食都飽


睇下我, 無訓幾日, 殘過 60 歲, 睇下後面個位, 晚晚訓到扯晒鼻罕....幾靚仔...


兩個小朋友都問返黎LA 個時, 可唔可以再食 Souplantation


我都好想呢~~~~


domestic 去 SFO , 一個鐘就到~~~


話咁快就到步~


第一站都係Target XD


買左個公仔比自己


買左呢個 BANANAGRAMS 比HLC 玩砌字~ 最愛呢D教育玩具 :)


Target super fans COCO!!!


其實我自己都好愛Target,自從學煮飯後, 最愛就係廚具部


好想要呢個mixer......太靚....但係估到老闆唔會比我買
連問都慳返~~~ 影張相留念, 感覺都好好 <3
明天開始遊玩三藩市~~~

====================================================================== 
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: