Wednesday, October 22, 2014

兩口子東京初秋之旅2014 day 1

四年後, 終於再次來到東京喇!!!!
其實我都時不時發夢去東京, 實在太太太掛住了
對上一次黎 Tokyo 係 COCO 豬5 個月大既聖誕假期前
而家已經四歲人仔....識扭計仔, 識唔捨得媽咪
臨飛前一晚, 隻傻豬仔攬住我話好掛住我....


攪到我好心酸, 又心痛..... 你睇下淒涼得佢呢~~~~


出發前同早起既家姐仔say goodbye~~~
家姐大個女, 今次我出門幾日佢無喊喊了~~


其實今次去日本係半做野半玩


夾岩時間, 拍拖19 周年,兩個人去輕鬆下 :)


唔想落到機先花時間去買wifi card 同租wifi 機


我呢D無時無刻都要緊貼facebook 既人....


一早就搵Abe Wifi 攪掂啦~~
http://www.abe-co.com/pocket-wifi

今次既機除左有得放wifi 比我個iPhone 用, 仲可以打埋電話


雖然我地兩個一齊去玩, 但係行街個時有時都會分開行
因為唔想佢等我, 佢等我,我 shopping 覺得有壓力, 要快買, 成日因為咁買錯野
但係分開行就算有wifi 都好煩,當你行街行到天昏地暗時
係唔會得閒check whats apps line....facebook etc...
所以, 有得打埋電話真係方便好多 :)
而且佢地送機收機都上門, 岩晒大忙人呢~

 安部數碼有限公司
聯絡電話:     (852) 2342 4566
電郵地址:     info@abe-co.com 
辦工時間:     星期一至五 11am-8pm
Facebook : https://www.facebook.com/abewifi


waaaaa~~~ 東京既味道啊~~


其實呢幾日天氣都麻麻地, 仲有個超級颱風黎緊....


唔多唔小都有D擔心


不過好在係日本係無香港既颱風警報, 就算打大風D shop 都會開
可能無香港咁多高樓大廈同招牌, 相對危險性底D
起馬我地唔會無飯食呢~


大風大雨, 去便利店買返把遮先~


之後就去羽田日產附近既 " 笑麵亭" 食個lunch


好細細間既店


我地係Yelp(美國紅爆既apps, 而家香港同日本都開始hit)搵, comment 唔錯呢~


第一次見切荵機, 好攪笑呢~


D 麵好粗, 湯少而濃,



味道唔錯 :)下次再來 :)


然後出發往 三井入間 outlet park 去
http://www.31op.com/iruma/index.html


揸左1:30 鐘車終於到, 訓左勁好既一覺
辛苦晒揸車個位呢~


點解第一日咁 hard core 要黎 outlet


皆因Dadii Hill 太勇, 一件長袖衫都無拎.....
仲要係外套都唔拎.....
得 15 度, 點頂啊.....
拿拿臨去買衫啦.....
呢度有BAPE outlet, 新開
勁多貨, 慢慢揀


揀埋比個女


真係買左成年既衫喎~~~
( Dadii 真係好少買衫, 你見佢平時著黎著去個兩件就知啦)


真係好底買, JPY6000 就有一件...( 仲要而家YEN 對 7.2 勁底)


Kids 既野都唔少, 但係我唔係好鐘意D女著 BAPE , 好似麻甩仔
一件半件OK


值得一提係佢地有D sample sale, D sample 得一件
有D款好特別, 不過多數係M & L size
無Dadii Hill 份lor~~~


日本差唔多個個outlet 都有  Le Creuset


等我又去朝拜下先~


不過HK 剛開倉時已經買左好多


我就淨係買左個買餸袋同買呢個芝士火鍋


Outlet 都有好多好特別既item~ Fans必睇~~


呢個outlet都幾大幾好行, 好多shop 我都睇唔晒


8:00 就close 了~


返返去新宿食晚飯


好掛住好掛住六歌仙


可是, 已經無左以前咁好味


可能食叼左個嘴


可能又真係質素下跌



anyway, 醉翁之意不在酒


每晚最重要既親子時間~~


I Love you babiesssss


返到酒店都祇係毛毛雨, 我地就決定落family mart 買雪糕
點知走個時就橫風橫雨打到黎喇~~~~~~


有擔遮同無擔遮都無分別......@_@


好彩買到個超yummy 三色ice-cream ~~~ 

又比blog 友追blog 問我之前做既暗瘡療程如何~
老實說, 開頭個三個星期都灰灰地
因為爆完好返, 第二度又爆過.....
真係好唔開心, 尤其個鼻翼, 可能真係好dirty,
兩邊都谷晒D粒粒出黎
去日本前都好驚去日本時爛面....會好唔開心囉~~

Maggie Beauty 既Choco 好好, 都有keep 住幫我跟住問住
佢成日都鼓勵我話就快靚返晒架喇~

呢日佢除左幫我做NE 打返平D瘡 ,
仲做左個骨針療程

老實講, 呢個係做左咁多次我最愛既一個


做完D膚色係即刻白左
專業配方純深處海洋生物細胞同分子高科技
幫助老化死皮細胞加速脫落
激發健康細胞皮膚再生,皮膚36小時內100%吸收

做完後三日我D暗粒清左好多, 而且個幾粒大瘡都謝左, D 印都淡埋
好掂啊!!! 所以去到日本第一日, 無乜點化裝都還可以接受

Maggie Beauty 有個獨家優惠比我既blog 友

Maggie Beauty x Cocosisi Blog 獨家優惠
而家你地去下面條link登記即可以用 $300體驗 Maggie Beauty 『無痛』去印去凹凸洞療程,仲加送排毒通淋巴瘦面按摩!(總值高$2,660)

『無痛』去印去凹凸洞療程 (價值$1,580)
採用納米微分子技術,無痛去除老化角質層,增加膠原蛋白增生,有效淡化皮膚凹凸洞、毛孔粗大、美白肌膚、改善膚色暗啞等問題。
+
排毒通淋巴瘦面按摩 (價值$1,080)
按摩面部的淋巴位置,有效消除疲倦,從而加速排泄體內毒素、收緊輪廓、改善面黃、減淡黑眼圈及眼部浮腫的效果。

提下大家, 要book 襯早, 佢地成日都好爆好難book 位架~~~

No comments: