Friday, June 13, 2014

退休計劃泡湯了

本來以為救兵會來了, 我可以退休
可是, 剛剛發現此兵並非卒仔, 乃指揮官.....
諗好既退休計劃, 無了期押後........... @_@||||


 經我好幾番游說, Tracy 終於肯放棄倫敦既工作, 返黎幫Cotton Candy Kids 做Branding
因為呢個大轉變, 我層經諗住可以提早退休....
點知呢位指揮官一連串既大計劃, 提出我無諗過既百幾樣問題
攪到我原本半退休既生活, 突然忙起來


忙中又有好多新衝激, 其實都係件好事!


始終同個妹一齊做野有種說不出既安全感同默契!
感覺非常好!


而兩個Designer 姊妹走在一起, 有無限既話題同inspiration


點樣去做好我地既品牌,  點樣迎合要求而更創新~


去完 ecochic 2014 年既開幕禮,
我地都有共識要做一系列既"減廢童裝"
籍此好好教育下一代環保既重要性


呢排為左沙田新店既事,

當然要親力親為四出搜羅


同Tracy去左材料街自己揀物料


見你又乞痴又鼻涕仲食緊藥好擔心, 知你想所有野都好好....
但係都要保重身體!


見到網上流傳既Cheer Pack幾得意,可以將你既心意send俾病左既朋友


Send個Cheer Pack比你補一補啦~~~

啊妹~~~休息係要為走更長更遠既路

快D好返啊~~我地要一齊繼續努力博殺過

你都快D去send 個 Cheer pack 比你關心既人啦~~

No comments: