Tuesday, June 03, 2014

CoCo & HLC 的小花園

呢排成日落雨, 難得今日天氣好, 即刻要同兩個女開展呢個親子大Project!

上星期買左個小溫室同盆仔準備同兩個女開始之際就收到 illuma 既 invitation, 
有得玩Plant Jamming Workshop, CoCo 由兩歲轉食 illuma 就快兩年!
兩年黎都好多專貴既驚喜! 而呢次係第一次有event (之前都係收禮物多)
 

對呢個event 好大祈望呢~~~ :)
係未Plant Jamming 之前, 我地先來個warm up!


其實種植物可以訓練小朋友既責任心同耐性!


家姐尤其對呢D活動有興趣! 專心聽媽媽講解!


比起用種子種出黎, 買小盆栽返屋企種會較容易同埋無咁大挫敗感!


比較適合年幼既小朋友!


因為媽咪呢排開始學煮飯, 買既植物多數同煮食有關!
除左銹球花, 其他都係香草, 有Rosymary , 薄荷葉, 九層塔,小紅椒,


而CoCo呢個胃食妹一見到有藩茄就好開心, 佢對食最有興趣 :)


話咁快我地就將買返黎既小盆栽轉晒盆!


下一步就要大家齊齊努力去照顧佢地啦~~~


呢個小小既 gardening corner 為露台生色不少,


希望 5 月 31 號既Plant Jamming, 為我地帶來更多新成員
Art Jamming 就玩得多, Plant Jamming 都係第一次, 
好祈待呢 :)))

日期: 2014531, 61, 7, 8
時間上午11:30-下午8:00
地點中環四號碼頭一樓


No comments: