Monday, May 12, 2014

最開心既母親節, 最好味既母親節餐!

好想即刻寫呢篇blog... 今日好開心,好滿足.... 絕對做到我愛媽媽呢個目標
首先, 今日同sis.Tra sis.Emma (sis.Kayla 唔係HK 太慘)
一大家人係芽莊食左個唔知叫Lunch 定叫Tea,
因為我減肥, 又知自己今晚一定食得勁
所以我祇係食左個柚子沙律..

然後就同媽咪去Kate Spade 買禮物,
佢揀左個算平既手袋, 我地唔比佢睇價錢,
個Sale 姐姐又好醒無答佢幾錢, wakakakaa


其實媽咪真係好好, 佢買野比我地就大筆大筆咁洗
但係我地送野比佢就怕貴...佢覺得D女搵錢辛苦 :)

跟住媽咪就湊孫返屋企, 我地4 個 ( 連埋我老公)
就去街市實行呢個大Project --- 就係煮餐好野比媽咪食
 其實一早book 左沙田18, 又諗過去榕龍食, 但係啊妹話呢兩間都無新意,
提意係屋企煮,因為呢排開始愛煮飯, 一口就應承左 :)

今日既Menu:
  • 清酒煮花甲
  • 希臘檸檬燉肉
  • 上湯雜菜粉絲煲
  • 香橙骨
  • 焗釀芝士煙肉大蘑菇
  • 章魚節瓜綠豆湯


睇下我張購物清單真係水蛇春咁長
有兩版紙咁多 XD


睇下我老公真係唔影得我樣衰佢唔心息!


買買買!


其實買送除左動腦, 拎送都好鬼辛苦,


但係咁多年日日煮一家6口既飯, 一日三餐! 媽咪一句都無怨過, 媽咪 I am so proud of you!


好勁啊!!!


首先煲湯


廚房好熱鬧,


好彩有Helper 幫手洗下野,


如果唔係就更混亂


sis.Tra 付責香橙骨D橙汁.....hahahaha

 

同埋洗洗切切,
仲有佢會一路睇個食譜一路提我地下一個step


我都係一路整一路睇 XD


希臘檸檬燉肉


焗釀芝士煙肉大蘑菇係Sis.Emma 付責


好多個step! 最難既一道


黎到香橙骨呢Part, 我比D油彈到跳舞!!!


做媽媽真係有血有淚 ......u_u....


清酒煮花甲


Super yum!!


最後整埋個香橙骨


等左兩個半鐘!!! 肥妹仔CoCo 走入廚房話好想食Dinner XD



已媽咪永遠係最耐心等待既一個! 一次都無催過我地!


睇返D相, 覺得好感動


因為印像中, 我地幾姊妹未試過一齊煮飯


香橙骨好味到連好討厭香橙骨同西檸雞既老公都話好味!


雜菜粉絲煲


而呢個 希臘檸檬燉肉 老公最愛, 佢話下次要encore!

媽咪入廁所洗手時,


我地準備好Surprise


就係呢個表情,


令我覺得一切都係值得的 :)


好靚,


希望媽咪一直都咁開心咁靚!


多謝你令我知道點樣去做一個好媽媽!


多謝你令呢個家庭有滿滿既愛!


多謝你永遠都係以我地為先 :) 當我係寶!


多謝都當我係寶既你


希望你一直當我係寶, 個天就會賜你當你個女係寶既女婿 ( wakakakakaa )


迫佢地扮我地嘴, 佢地笑到走晒樣, 好好玩 XD


感恩我可以做媽媽, 有HLC 之前因為不育, 以為呢世都無機會做媽媽!


多姐Sis.Emma 準備既飯後甜品 :)


有你地好好好幸福啊~~~ 好掛住sis.Kayla ,7 月 L.A. 見


雖然做媽媽係世界上最艱鉅既工作, 但係呢份, 
一定係我最最最Proud 既工作, 我一定要做好呢份工~~~
各位媽媽共勉之!!!


====================================================================== 
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: