Wednesday, October 02, 2013

功能內衣初體驗 :)

好多人都會問, 到底功能內衣work 唔 work?
其實呢個問睇我都好想知, 而想試功能內衣已有好幾年
( 各位媽媽都知啦!! 生完BB 喂完人奶, 真係變左咁樣架! 點樣, 咪W樣囉!做媽媽係好偉大架!)
而一直未動手, 係因為一擇千金前, 通常都會有D人stop 你

好貴架! 好焗架! 著左周身唔聚財,郁都郁唔到架!
邊得架, 束住時咪靚囉, 除左咪變返自己囉~~

呢次得到GLC 既邀請, 試佢地既功能內衣, 咁就唔洗咁多疑惑!!! 一於來個功能內衣大否析!



GLC 個名聽落可能有D陌牲, 但係原來佢既 Girdle好出名,



唔洗賣廣告, 準新娘子都會自動搵上門



佢既9骨lace Girdle 好薄, 而且一著就壓平晒個小腹, 真係好靚架!!



不過講返轉頭, D 新娘咁fit 咁瘦, 唔著都靚架啦~~~
我地係講功能內衣, 快快入正題!



上黎之前要make booking , 呢日上到黎, 係得我一個, 因為佢地要provide 呢個一對一既貼身服務!而且又夠晒私隱! 我like!



仲會教你點樣著Bra, 本來我都以為自己唔會著錯啦!
著左十幾廿年Bra, 點知呢日先知我條帶除左教得太長, 中有條帶擺得太入 ( 即係應該向膊頭個邊多D而唔係向頸個邊)

到大家好緊張既問題 : 係咪好緊好辛苦?
個日試個時, 我有問, 係咪緊D先會有用?

原來唔係, 要  fit size, 著得貼就OK,但係D Bra 成5 個背扣, 開頭我自己係扣唔到呢!
不過真係好like 佢將D格瘌底肉勃返曬去個胸位!

試好我第一句 : 咁高既?

係個胸線好高...... @_@||

然後老板娘解晰並度比我睇, 係我平時條帶較得太長! 睇慣左一個太底既胸線.....@_@



試左好幾個款, 開頭我都係揀款, 但係我鐘意既款唔係好岩我身型



最後都係聽佢地專業意見, 揀左D岩我既



must have item lace Girdle


 super like *_*



有一樣野一定要講, 就係內衣中藏有磁療磁石, 能夠促進血液循環



平時我腰痛肌肉痛都會用磁療!


呢個point 真係好貼心 :)


仲有疑問 : 貴唔貴?
其實個價真係嚇親我的! 因為我覺得好平....... $3xx - $5xx 不等
我平時係勁𨂽本落內衣, 我係去W牌買佢日本line ( 無辦法啦, 個胸已勁變成咁, 唔通學o靚妹仔著青春Bra 咩)
 第一個感覺係.......下,咁平,真係得架?

我特意著左10 日先寫呢篇blog, 10 日去斷定效果真係唔夠客觀
不過, 先唔講可唔可以救返個胸, 唔講可唔可以減肥咁誇張,

第一兩日著, 有D辛苦, 唔習慣! 好想快D返到屋企除左佢!
第三日就已經好好多! 最明顯係改善我孿起條腰同寒背!!! 挺得好直!!!


另外, 第5日, 我因手快攞左個舊Bra 黎著, 條背帶竟然勁鬆, 扣到最入都好鬆!!!!
咁係咪叫有小小成績? 希望係真啦!

我諗要著返一頭半個月先知, 到時再同大家分享 :)
呢個價錢, 就當買普通Bra 都底啦~~~ :)


大家可以去佢既Fans Page 同web-site 睇多D



http://www.glc.com.hk/


太子分店: 九龍旺角彌敦道749號歐亞銀行中心12樓A室(太子站C1出口)
尖沙咀店 :香港九龍尖沙咀漆咸道南87-105號百利商業中心11樓1134室
TEL: 31517280

4 comments:

Anonymous said...

呢個價錢真係算好平啊! 係咪建議日日著?

楠楠媽 ^_^

CoCoSiSiMag said...

係呀,我日日著呀:)

Anonymous said...

我生完2個, 個肚都好似收唔番,我都想試下. 不過辛苦嗎?

CoCoSiSiMag said...

唔辛苦架, 係頭兩日有D唔慣囉~