Sunday, October 06, 2013

原來我以前真係好鐘意影相架!

呢排放棄寫blog 既念頭不停咁湧現腦海
好想繼續分享生活, 好想搵返以前個種同blog 友好close
好親切既感覺, 大家互相支持, 留下言, 講下無聊野, 笑下....
但係唔知點解呢種 mood 好似唔見左好耐 。。。。。

然後呢兩日, 不停睇翻看舊blog, 想搵返本來寫blog 既一D小小感覺
 
發現做手工, 分享下購物樂,幫兩個女襯得靚靚出街,影靚相...呢D原本想分享既野越來越少
我以前真係好鐘意影相! 好想再好似以前咁愛影相!

秋天到了, 幫CCK 影衫, 好想搵返以前影得好生活化既感覺 ,


好多人問, 點解唔幫HLC 影



衷心好多謝由細睇到HLC 大既朋友, 我知你地好掛住HLC



但係HLC 大個女了, 佢讀小學了, 亦有自己既想法



所以關於HLC 既一切, 我地暫此打算分享到佢入小學前的那個summer holiday ( 未寫完 )



或許, 如果, 我繼續寫blog

會寫下fashion, 扮靚, 做手工既野


同埋呢D CoCo 既 fashion model shooting



呢日同左CoCo 去沙田新城市廣場既 Snoopy Town 幫 Cotton Candy Kids 影相


雖然呢日 25 度, 中係好熱



但係CoCo 好合作!!!



著住長袖都笑得出



真係十分專業!



雖然你並唔係什麼專業model :)



今季有好多民族style 元素



織帶花邊, 蘇蘇邊



繡花hairclip ( 扮嬲)



扮cute



扮好笑



扮可愛



CoCo 條眉好粗 XD



其實Snoopy Town 影相好靚,

 

呢個位似去左日本



Outdoor 太熱,

 

轉陣去indoor




有人同老闆投訴我撞親佢隻手,已經即刻say sorry 啦~~



洗唔洗扁曬嘴啊~~~ 我唔小心咋嘛~~~~~~ @_@|||



請你飲ice tea

 

即刻開心晒

 




Dadii 一引佢玩就係呢個Crazy 樣



跟Dadii 做 Silly things



多謝CoCo 100分合作



覺得你天生就係愛做model



影你真係超easy


自我陶醉


收工。。。



Silly CoCo 收工



返鋪頭出糧


扭糖糖一粒 XD



呢個Model 十分底請 , hahahahaha



是日獎勵, 去科學園踩Scooter



開心得你 , hahahahhaa



仲有吹Bubbles



Mamii 見到你開心就感到100分滿足!
I Love you ~~~

14 comments:

Unknown said...

d 相真係好靚,愛死Coco!muah ~~~ ^3^

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
CoCoSiSiMag said...

thank you so much HaiLey MaMi :)

Unknown said...

coco真的好靚啊, 我一直好留意你個BLOG的, 你要加油啊!

CoCoSiSiMag said...

Thank you Vicky :)

Wannie said...

其實睇左你同太媽個blog都好幾年啦。由拍拖睇到分手又拍拖到依架arm arm結婚都好希望可以好似你地咁有恆心keep住紀錄生活上既開心事。以後HLC同Coco睇返你寫既blog一定好開心。我覺得寫blog都係為左開心姐。唔想寫米唔好寫⋯住囉。以後一定會發生D令你興奮到唔寫唔得既事,到時米再寫囉。唔寫blog可以睇下人地既blog都開心架。我睇左人地blog咁耐依架都開始寫blog啦。雖然都唔會好精彩,中文又係有限公司不過希望越寫越好啦。Coco真係表情多多好鬼馬仲好似好enjoy比人影相添。我好欣賞你唔強逼HLC做CCK既model。不過我都好掛住HLC細個果陣。睇住佢地由細變大真開心!

CoCoSiSiMag said...

Thank you Wannie :))))

Chiu Athena said...

COCO好可愛呀...我見到佢對肥美的小腿同長長又濃蜜的頭髮,真係好羨慕呀﹗

CoCoSiSiMag said...

Athena, 係咪越來越覺得有女係好幸福呢~~~

Nicole chan said...

睇左你個blog 約三年,最愛睇你地既旅行遊記!!
支持你繼續寫呀;)

Peggy said...

Hi,

Coco波點襪褲好靚~CCK嗎???
So cuite COCO~! Love~!

CoCoSiSiMag said...

Thanks Nicole :)))
Peggy, yes, CCK 會有得賣架 :)

麻煩人 said...

It is fun to reading your blog, I hope you can continue writing it.

^^VIVI^^ said...

Coco Chu is so professional and adorable , heehee, cute cute ^3^