Sunday, July 07, 2013

initial PORTE fashion blogger 之初體驗 :)

早前係blog 度賣過關子, 話我會以 Fashion Blogger 身份出席活動
其實我好想做 Fashion Blogger ,
本來已經係個 shopping 狂
以前買衫買袋買乜都好愛擺上黎同人分享
但係"有人" 覺得我 "show off"
算啦, 已好耐無擺D 衫上黎, 但係我知有一班Fans 都好愛睇我既 mix and match
好愛我既Style
不時都會留意並留言問我D衫係邊度買!!

我係度諗, 如果我做Fashion Blogger, 咁我咪可以唔 show off
而係以教人mix and match 咁樣去寫
呢回事實在太正了~~~~

今日出席 initial Porte Grand opening





睇下呢堆相


好young 


好sharp


好natural


好bright


你會問, 邊間係 initial Porte?


落到下一層, 你就會feel 到


就係呢間 initial 喇~~~

係呢度, 介紹下initial 旗下位於沙田新城市既新店Porte

Porte法文是「大門」的意思,當打開這道initial大門,多姿多采的事情便近在眼前。initial Porte大門背後有著無限可能,每次為我們帶來驚喜。
initial group 旗下首間 initial Porte 正式成立,以大型多元複合式店為主,風格前衛現代,
色彩繽紛,為品牌帶來全新感覺。initial Porte以大門作概念,每間initial Porte均有不同主題,首間initial Porte就以HOME作主題,打開這道大門,您將進入一個非尋常的家。







十分喜歡呢間新店, 不但因為佢very HOME style

仲多左好多Product



香薰, personal care



有趣既潮玩具, 紋身印水紙
而副線 "YOUNG DYE" 充滿韓風Style

睇到晒今季最潮既款式


仲有飾物!


以上呢D岩晒愛潮愛韓風既人



而樓下既 initial original collection , 就最岩我呢個潮媽喇~~



呢日大會仲安排左 Lab Made 份子雪糕

https://www.facebook.com/LabMadeHK



超好味!!! 兩位小姐忙住食, 無得閒煩我!



我就可以慢慢試衫~~~


有人問 : 下? 生左兩件仲做 Fashion Blogger?
咁我反問 : 生左細路都要靚 ,要 keep, 要著衫家嘛! 係咪?


當然, 作為一個媽媽, Fashion 已經唔係染彩色頭
著到成身鍋釘咁先叫潮, 咁先叫Fashion 啦~~~


而 Fashion 在我來講,都係一種表達, 表達我個人既性格
著出我既style :) , 而且著靚靚人都開心D :)


雖然已經生左兩件, 但係都好想聽到人地話 " 下, 你生左小朋友架喇!?"
定係你想聽到 " 下, 你個女仲咁細架咋!?"

而initial 剛好係型得黎夠得體而不失detail


TOP : initial
Pants : initial
shoes : America Apparel
Bag :Hermes Garden Party

今日收穫除了靚衫, 中有呢兩張好靚既黑白即影即有相, 好有Feel 啊!!!
( 忙記左呢間叫咩, 聽PR 講佢地係旺角街頭幫人影相的)


即時想起, 以前讀 Fashion 既我, 放學後,最愛去黑房晒黑白相!
想到這裡, 就好想兩個女好似我咁,
自由發展自己喜愛既野!
太愛你們 :)

再次多謝 initial Porte 既邀請 :)
initial PORTE
沙田新城市廣場 L2-250 及 L3-358舖
Website: http://www.initialfashion.com/

Like our Fans Page :)

1 comment:

Heidi_c said...

係果日幫initial影黑白相應該係INSTANT 20D @@
本身係旺角幫人影開既就應該係INSTANT 20
佢地兩個係FD黎架:D
所以20D 有時會幫20影 :)
BTW 其實我等左你呢篇BLOD 好耐啦x)
因為之前你POST左D 相已經好吸引!!!