Friday, July 19, 2013

參觀 Cordlife 實驗室

呢日得到Cordlife 既邀請, 去科學園參觀佢地既實現室
對於未了解過臍血臍帶儲存庫 ( 係, 而家唔係淨係儲臍血, 係臍帶都儲埋)

係六年幾前,我確有諗過儲
臍血呢回事
但係聽人講好似唔係醫到好多病, 就打消念頭

睇了一大段 Power Point
我都係第一次了解

臍血臍帶儲存呢樣野


係 Social Media 上, 睇見好多小朋友得到惡疾
好細個就要受好多治療既痛苦

亦因為自己有小朋友, 每次睇到都會好心痛
 


如果我當時有儲
臍血,如果又真係能夠幫到人
我都唔介意拎我呢份
臍血去幫人!

發現, 有起事上黎, 呢份保鄣唔係用錢買得到咁間單!



呢日大會邀請左湯盈盈黎做分享



雖然我錯過左呢份送比BB一生保鄣既 " first gift"



但係都有小小分享



雖然,
臍血並唔係可以醫流感, 醫H5N1
但係卻係可以醫兒童癌症,保住條命既一個最後防綫






而 cordlife , 係香港唯一一間可以抽取臍帶裡面上皮幹細胞既臍帶血庫機構

上皮幹細胞有以下作用





表面潰瘍(糖尿病等)
燒傷


組織創傷(意外等)
上皮幹細胞(EpSCs)的潛在治療應用
眼角膜退化性病變的潛在治療方法




臍血臍帶既治療作用, 仲不停發展增加中


我就收左工唔會再有機會儲臍血臍帶,
呢個責任就留比 HLC 既叔叔 同 姨姨們第時生BB時做了



今日參觀完Lab 後,發現原來CoCo 十分好奇
不停問"Whats that?"
"What they are making?"


關於
臍血臍帶儲存既資料實在太多,

大家可以上佢地既Website 了解多D
仲可以預約參觀佢地個Lab
係免費架~

http://www.cordlife.com.hk/tc

No comments: