Sunday, June 23, 2013

Happy Father's Day 2013

今日堅眼訓( 因為尋日Dadii 返左China, 舅父仔結婚要幫手接新娘, 無佢訓係身邊好唔習慣~~~  ), Dadii 今朝趕返落黎,去超市買完送, 就即刻陪個女去游水.....@_@|||  不得不講返呢篇父親節Blog 來表揚一下我兩個女個24孝 "花打"

上星期"花打地" 我地一家四口加公公婆婆爺爺嫲嫲去左西貢行下

爺爺嫲嫲帶左我地去食菠蘿包


眼訓CoCo知道有得食死等唔訓~~~


呢間長期排長龍既 "西貢咖啡餅店 Sai Kung Cafe & Bakery"


海傍廣場2號金寶閣6-7號舖地下


笨唔係浪得虛名! 佢D 菠蘿包 真係好好味!!


雖然佢祇係賣平價野, 而且大把人幫襯
但係佢並無個D出名舖咁大支野比氣你受 ( 真係好多呢D餐聽, 雖然你係好食, 但係都唔應該比氣D食客受架! 我最多唔食囉, 又唔會餓死! )
所以好欣賞佢地 :)

睇CoCo 同 HLC 個樣就知好好味啦~~


最愛食既Dadii, 食係佢人生之大樂趣 :)


CoCo 今日個大大Bow 頭飾好多人讚


呢個Bow 係Disneyland 入面既 store 買,


呢個得戚仔 CoCo always 都愛戴到成身都係


好似今日咁樣著得simple D
但係戴D誇小小既飾物已經好靚
唔洗成日花花 or 大大個公仔係心口咁悶呢~


兩個女今日著得好靚.....
但係我就.......唉......好少失手....套衫勁唔掂....


為左同老工襯對情侶 Timberland 自家 Design 帆船鞋,
今日我著到9唔搭8


不過算啦, 主角又唔係我.... :P 而且今日Helper 放假,
唔夠時間係咁上下 ..... >_<......


Dadii 永遠係最記得帶野比兩個女玩既人


因為佢自己都係個大細路 ^0^


悠閒吹 bubble 後就離開西貢


往尖沙咀晚飯去
老富昌法國餐廳 Bistrot Le Fauchon


係父親節食法國野都算係新鮮配搭


食物唔錯,


我最愛佢既洋荵湯




牛扒唔知做乜叫7 成熟!!! 勁唔掂, 徙左.....@_@||


呢個法式焦糖燉蛋好good


環境好有氣紛(即係暗囉~~~)


家姐姐 & Me~

聽到有得食既CoCo 即刻起身


但係竟然唔睬Dadii


夢樣CoCo


即刻食個包補充能量


食物回魂法好洗得, 即刻正常返, 獻晒吻~~~


食飯氣紛勁好, 其實去邊度食唔緊要, 最緊要一家人開開心心

食乜都好Good !


幸運的我遇上你, 幸運的女兒有你呢個Dadii,
就像幸運的我有十分愛我既Dadii (公公) 一樣~~
願這種幸運妹 DNA 延續落去, 直到永永遠遠~~~~

祝你地父親節快樂!

Like our Fans Page :)


3 comments:

Unknown said...

兩親家好老友,見到都開心著!其實妳着得唔係好差,不過换轉係我會襯返件白色貼身T!

Unknown said...

兩親家好老友,見到都開心著!其實妳着得唔係好差,不過换轉係我會襯返件白色貼身T!

CoCoSiSiMag said...

係囉,就係上身著左娃娃裝十分唔襯!