Tuesday, June 25, 2013

減肥大作戰 之 Fashion Blogger 夢

呢期真係買左好多衫, 瘦左真係著乜都好睇左, 於是我又不停買買買


然後我竟然有Market 被邀請去做Fashion Blogger....


係 Initial 沙田新店既Opening ( 嘩~~~~ 連我自己都不敢相信, 呢篇blog 好快就會出 :)))

see~~~
其實又唔可以話師奶 age 就唔可以Fashion, 唔可以型, 唔可以young ( 做都要做個靚太 )
祇要你有決心, 凡事都難唔到女人, 因為女人本身天生能耐就好
尤其做左媽媽之後, 那股能人所不能既力量已充滿全身 :)

呢日倍左未來弟婦去FOI試婚紗
見到D婚紗咁靚,
忍唔住又試埋一份!
估唔到竟然可以著呢件 Vera Wang 既嫁衣!!!

勁靚靚靚靚~~~~~~~~~~


雖然手臂未減晒仲係好有肉地!!
但係條腰型真係好good!!
同隔離準新娘Fion 唔係差好遠~~~ hehehehee

即刻有個念頭, 好想係7 月減完肥後, 同兩個女一齊影返輯婚紗照

呢張相一出, 就好多好多人問我關於減肥既野 :)
問我係Bioslim 減肥係咩放法?
什麼係徒手塑形?
點解徒手塑形唔反彈?

 

 其實去Bioslim 減肥真係超舒服, 次次都好次做SPA 咁
( 頭幾次D冧巴塞就有小小痛)

治療師會用唔同既手法係身上肌肉推拉, 做到搣脂同塑形既效果

以下就係Bioslim「徒手塑形」技術既小小資料

「徒手塑形」是透過一套來自歐洲引入的人手技術,運用身體平衡
理肌手法的原理,在於找到身體肌肉的壓力點,讓壓力點不會產生
拉力,拉力會將我們的贅肉往下往外拉扯,由於肌肉透過擠壓後
皮下血管及循環系統阻塞,時間一久,身材就會變肥胖、鬆垮、下
垂,這是一般人肥胖的主要原因。透過多種不同的舒壓手法將壓力
釋放,更重要是配合每個人不同的體形去決定,在不平均的位置透
過撥,拉,掃,重組肌肉,將被擠壓變形的肌肉重組,令肌肉紋理
(肌肉、肌腱、肌膜)回復到正常位置,除可每次做完立即見到線條
外,最重要是不會反彈,就好像穿矯形內衣,經一段時間,形態及
肌肉歸回原本位置就可keep住身形。

三種療程與「徒手塑形」的分別

搣脂:用手部將脂肪(咪),扭動,拍打去刺激血液循環,以至脂肪

通淋巴:將已阻塞的淋巴管透過推動帶回垃圾收集站,排水排毒。

按摩:在疲倦的位置及已膨漲的根位放鬆及刺激穴位。


「徒手塑形」源於俄羅師一位自然療法師所發明,將印度瑜伽的概念和西方的肌肉訓
練及東方經絡理療法融會貫通,發展了一套能強化及放鬆肌肉的被動式運動療法, 依循
方向在身體體表搜尋壓力點,運用指腹將壓力點釋放, 經推揉, 拉,壓等等的方法,96組
不同的手法針對不同的體形,可令走樣肌肉、分佈不平均脂肪,不暢通的循環,累積的毒
素,局部肥厚脂肪及水腫部位透過徒手技術都完全改善,更能增加皮膚及肌肉彈力,重
組線條,極速修出完美緊緻線條,
無侵入性或任何破壞性,一切生活、作息維持正常,你會發現身體慢慢的往良善的方
向改變。

其實個原理就好似著左件無形既緊身衫一樣 :)

 而呢種係推動身體自我運行, 自然既減肥塑形方法!
雖然我既磅數並唔係大跌幾十
但係大家都睇得出我好Slim
呢個就係徒手塑形既威力喇 :)

 去到最後一個問題, 就係幾多錢?

其實呢個問題好難答, 因為Bioslim 係為每個人度身訂做療程
當然我可以話你聽唔係平, 係要洗4-6萬蚊!
唔想大家有個錯誤既觀念係洗一萬幾千, 唔想呃人上去 XD
不過決定減, 決定洗錢都要搵間真係work 既 :)

但係想知更多, 緊係搵返Bioslim 問得清楚D
電話號碼   2970 2388
電郵marketing@bio-slim.com.hk
網址http://www.bio-slim.com.hk/

Like our Fans Page :)


3 comments:

Daniel Mama said...

Hello, 我都好有興趣, 我現在懷孕四個多月, 我想知, 你幾時才去幫襯 Biloslim? 一生完就去, 還是點?多謝賜教.

CoCoSiSiMag said...

我個細女3歲了

CoCoSiSiMag said...

其實生完三個月就減得架喇!加油!