Wednesday, June 19, 2013

怪獸大學之 --- 點解阿 Boo 未出世?


落雨都入Park!!? 有無 Die heart 得咁緊要?


其實呢輪好熱, 天氣好又驚多人
CoCo 已問左我好多個星期要入樂園玩
但係我實在太怕中暑 @_@
每次都呃呃氹氹咁樣過左個weekend XD

咁都唔洗落大如雨入黎架!!!??
咁我當然無咁痴線等落雨入黎啦 XD


其實今日係有特別任務
怪獸大學電影準備上映
呢日我地就黎樂園參加
<< 怪獸大學迎新日 >>
其實自上次參加完 迪士尼「星級怪獸之旅」 之後
兩隻 little monster 都係屋企不停睇 Monster Inc :)


一入到黎就有驚喜, 兩姊妹拎住個毛毛寫字簿好開心 :)

而我就巧遇當年十九歲時整網頁識既朋有仔 維維豬~~


點解維維豬仲係咁後生?? 因為事實佢真係細我好多~~~ wakakakakakaa


到步第一站係去登記入學:)
呢個動畫廊已改裝為 「怪獸大學行政大樓」


Mamii 問 : HLC 一陣要影Monster學生證, 你要扮個Monster 樣喎~~
HLC : Mamii~~~係咪咁樣??


Mamii : o我~~~ 你係豆雞Monster XD

I love my little monsters :)

And love my big monster :)


裡面佈置得好靚


真係好似去左美國D大學咁 :)


Mamii : HLC 你第時有機會都去美國讀書好唔好?
HLC : 係真係有呢個大學架? 好似呢度咁? 係咪同Monster 一齊讀大學?


Mamii : 係啊? 好唔好啊?
HLC : 你傻豬, 唔係真架....哈哈哈~~~  ( ~_~!!! )


同毛毛&大眼仔合照 :)
( P.S. 原本呢個環節係以為有真既毛毛&大眼.... 但係點知係唔識郁既 @_@ )



係排隊等影學生證時,
有好多呢D電視 ,



祇要大家 download 呢個 Free Apps



Let's Animate
https://itunes.apple.com/us/app/lets-animate/id620454483?mt=8

就可以睇到內裡乾坤, 因為入到去行政大樓入面
係收唔到3G, 所以去之前要 download 左先啊~~~

Monster Uni 校監.....好有剎氣 @_@


好like 呢D board....
我未讀過大學,香港D大學係咪咁架?


影返個豬嘜先~~~


相親相愛既兩姊妹
第時你地讀大學時, Mamii 決定跟實你地
我都去讀返個阿婆大學學位 :)


HLC 話 : 我入左大學喇~~~~ wakakakakaa

係就發達啦我, 養少你十幾年 ^0^


下一站係怪獸大學的美術坊學繪畫


因為上次學過畫大眼仔


HLC 唔洗點睇就識畫, 小朋友學野真係快 :)


畫完畫就排隊攞學生證 ( 我是日之最期待)


waaaaaa 好靚啊~~~


Dadii 同 HLC 都揀左Classic ( 港幣 $40 一張 )
而我同 CoCo 個張係特別版
係 come with a package 既限量版怪獸大學迎新套裝


有學生證 + Monster 特餐 + 大眼仔杯墊 + Card Holder
加埋都係 $238 蚊, 真係好底玩 :)


今日HLC 同 CoCo 問我 : Mamii , 阿Boo 呢?
Mamii : 啊Boo 未出世....因為而家係講毛毛同大眼仔以前未做工讀書個時~
HLC : 咁佢係邊?
Mamii : 未出世即是未有, 唔會係邊, 天父未整.
HLC : 咁係邊個生佢出黎?
Mamii : 唔知邊個生, 我唔識佢Dadii Mamii XD


CoCo 拎住維維姐姐個阿Boo Sweet 爆
不過聽聞係N 年前係 日本迪士尼買, 睇怕都唔會有架喇.....@_@


限量版怪獸大學迎新套裝既Lunch BOX 好靚啊~


大眼仔漢堡包


食飽飽我地就去玩下啦~~


Buzz Light Year ------ > It's a Small World
好like 今日自己既Outfit


牛仔褸 : Lee
黃澉澉Dress : Top Shop
RainBoot : N 年前買
袋 :  Muchacha 最新一期雜誌袋~~ 各書店有售 ~~ 大愛


同PokPok 一齊玩~~~


時候不早 ~~ 臨走前緊係要去Shop 睇下今年暑假最潮既 Monster Uni 產品


攬下好喇~~~咁大隻 XD


CoCo 最愛都係阿Boo~~ 佢呢期成日扮阿Boo 叫


連 Duffy 都有毛毛衫!


文具係列


夏天入 Park 必備


見到新角色既產品


個人好Like 呢個薯頭樣, 雖然唔知佢係乜水


好祈待快D睇套電影, 咁就知佢係乜水喇~

 

Monster University 既官網

另外想知更多關於樂園裡面呢個新既活動
大家可以黎呢個web-site 睇資料~~~

Have a Very Monster Happy Day :D

Like our Fans Page :)


No comments: