Saturday, March 17, 2007

公主的新房

開心星期六又到喇,星期六係一定會見到老公and老公倍我行街街o既日子,我地又去左海港城喇~~不過而家去到海港城,我地大部份時間都係留係玩具斗斗城o個條街,成日去睇BB 野

今日約左Art Deco 傾下B B 間房,顏豬豬 Daddy睇黎係非常想將囡囡朔造成公主Style 雖然我從來並不想囡囡甘公主and甘温室小花,但係呢,佢的而且確係我同老公心目中o既公主,結果,我地決定全部傢俬畫滿英式玫瑰 好靚呀~~~~好女仔呀~~~

地方淺窄又末有錢搬時,囡囡唯有同工人一間房,哩張床o既Design 不錯,但係我開始體會到QQ o個句 [ 問題係,你捨唔捨得比BB同個工人訓] 嚇.......甘到時真係唔捨得咪即係拎舊錢出來整間新房比個工人...........

顏豬豬的大衣櫃和公主床草圖~~~仲有心心係我至愛o既 Country style

同 Art Deco 傾完間房就去買野比 B B,買左好多"濕星"野,換片台墊、蚊帳、洗頭水、等等........同埋Combi High Chair.....勁Good ga, 可以用到阿囡兩歲幾老公話最 good 係可以o係佢識爬又短暫睇唔住佢時"傍"住佢o係張凳度,好變態

自從有左B B之後,我發覺自已真係改變了,好想將D錢留比囡囡,雖然我還是有買衫買袋買無謂野,不過比起以前,真係少左好多好多,而且會諗清楚至買,我估到顏豬豬出世我又會更加進步近來恥骨越來越痛,連上步樓梯都有困難...........同埋好爭紥 [ 到底剪唔剪短D頭髮生 B B ] 因為我D頭髮長得好慢,加上又覺得紥起頭髮好方便,但係我把頭髮係正常人o既兩倍,真係好無奈謝謝大家的留言,心意都收到了,等我寫好哂D blog 遲D再覆你地

No comments: