Friday, March 16, 2007

Baby In Car

waa.....我隻腳好豬呀 希望生完唔腫就Very Good 喇

我o係屋企就黎悶到生菇...我除左同B B 傾計仲會自言自語.....我哩D不甘寂寞o既人,又唔可以去街(皆因而家約我去街呢,我係一個負累..行兩間舖頭又要找間餐廳坐一坐......)..唉,一諗起老公唔係身邊就覺得自已好悽涼........個肚又大,膝頭哥又痛,坐o係梳化時成尊彿甘,起身飲杯水都舉步為艱.......................不過呢,我就算點悶都會揾D野比自己做下o既..........一路都未勿識到合心水o既 baby in car,合心水o個塊 Hysteric Mini 要$990 ,太貴喇而我今日花左 4 Hour 整o既哩塊,係無價寶

Yeahhhhhh........................我簡直就係天才 (自大到自己都打冷振)

No comments: