Friday, March 25, 2016

點解一到回南天就發濕疹又發鼻敏感?


一年四季我最怕就係春天, 皆因我同細女都敏感, 潮濕天氣霉菌滋長好快, 加埋一冷一熱既天氣誘發我既鼻敏感同細女既氣管敏感!

其實對於我敏感既問題, 50% 係免疫係統問題, 而50% 就係環境因素
提升免疫系統可以慢慢攪, 但係環境問題就可以即攪即掂!


有好多人話, 張床褥要投資大D, 因為人生既1/3 時間係係張床度(如果你訓到8 個鐘的話)
但係有幾多人知道, 好多致敏源都係張床比你既呢??

其實張床好污糟, 有塵蟎, 有霉, 有菌, 尤其呢D天氣, 訓落張床,濕濕凍凍, 個人吸晒D濕氣, 仲會易病同覺得好攰!
床單可以勤換, 但係張床褥咁貴, 點換呢?
就算有得洗, 都唔會成日可以洗!


Panasonic 早前送左部曬被寶黎, 




收到個時, 即刻諗, 正!! 以後唔駛幫CoCo 吹床褥!
好凍同埋天氣特別潮濕時, 我的確會幫身體潺弱既CoCo,用風筒吹暖張床同埋個睡袋,暖笠笠
等佢訓得好D!




而家有曬被寶幫手, 簡直係天大喜信!!!


仲有關於個人濕重! 有D 人會買足貼黎去濕,
真心覺得無用! 其實用左第一晚真係吸到濕, 本以為係真係身體好濕
(但係塊野貼住腳板底攪都我好唔舒服)
結果第二晚, 貼左一陣, 我就係被竇入面搣甩左.....
第二朝發覺......無貼係腳板都吸到濕..........errrrrr......咁即係吸床褥唔係吸身體D 濕囉....
不過由此可見, 我地張床真係好濕下!


呢部曬被寶除左可以曬被, 因機身輕巧, 仲可以放入衣櫃幫你D衫除塵蟎
仲要係日本製造, 真係信心保證啊!


曬被寶 FD-F06S1H
零售價 HK$1,880Normal Price

No comments: