Friday, March 11, 2016

選擇平傭=選擇開心

好耐好耐無寫下D情心款款既講心事Blog
自兩個女上左小學後, 真係少左好多blog 分享
當然係忙左好多, CoCo 最近參與學校話劇, 獲派僕人一角, 佢好開心!
因為佢學校成日教人做Servant 去侍奉人地... 佢覺得做僕人係筍野黎, hahahahaa



我地正學習選擇開心
人生好多經歷都好無奈好唔如意,  you are not alone, 人地唔開心唔如意唔會同你講咋 ! 時間會沖淡同埋改變你對逆景不如意既睇法。

關於學業係咪真係咁重要?
青春期我係典型讀唔到書平傭肥妹一名,無讀過大學, 讀 Fashion 個時成績爛爛地, 我淨係鐘意既野先會做得好, 其實我常常問, 人有必要十項全能嗎? 但係我相信祇要有一樣野係有興趣, 潮住那個方向就岩了! 做得好一定有人欣賞, 一樣能闖出一片天!

Facebook 令我有機會搵返好多好耐無見既同學, 見到以前有個好曳既男同學, 成日比老師罰留堂個堆, 而家竟然做開發有機水種菜場什麼什麼(好勁下個D), 以前真係完全無諗過佢可以做D對社會咁好既事!

所以學術是否一切? 反而覺得讀書唔好既人將來會更能把握機會,更努力! 所以父母都唔好睇學術睇得太重, 應該以小朋友長處鼓勵同培養.

我個人好怕死又怕病, 我自小亦教導兩個女, 凡事都可以解決, 最緊要唔死得.
其實小朋友小時候真係你講乜佢信晒, 就好似我媽咪細個成日同我講話我係執返黎我真係信, 唔開心左好多年, 又會好感激佢執我返黎都對我咁好.

另外, 唔好比小朋友自專心太強, 要鬧下, 打就絕對唔讚成
自專心太強, 真係會小小唔如意就睇唔開, 我自小比我媽咪打擊慣sssss
所以我比人鬧完好快唔記得, 鬧兩句又唔會流血, 又唔會痛, 唔好意思一陣間又friend 返
同埋要believe 聽日會更好嘛, 係咪, 有得食就食, 有得笑就笑
唔開心咪喊下, 喊完寫底咩事唔開心, 之後過左睇返又會無乜野.

最後, 我點解千辛萬苦都要比兩個女讀有宗教既學校,
係因為人來到世上,除左家庭係生命契基, 信仰其實會令佢真正領悟人生喜怒哀樂!
人大了, 越難表達心裡面既說話, 唯有祈禱時, 我能夠將心裡面感覺一字不漏講出黎
亦從新感受一次自己。

經濟唔好, 社會氣紛唔好, 多D做運動,去下郊外, 用小興趣令自己分心, 種下植物,煮下野食,做下手工, 少D玩facebook, 大家加油哦!
有時做人平傭D會開心好多....是真的!

No comments: