Tuesday, April 29, 2014

讓身體嘆個下午茶 -- English Afternoon Tea SPA

尋晚打晒成篇blog, 一起身發現D字無晒......除左無奈, 都唔知講乜好
不過係Da Nang enjoy 緊我個結婚10 周年Honeymoon
心情靚D, 脾氣都好D,
好, 等我再打過, 回味多一次呢個SPA :)


呢日當小朋友仲係Kidzania 努力搵緊錢既時候, 我就著靚靚同好友Aunty Jasmine 準備去嘆SPA( 多謝兩個Daddy 咁貼心睇住D小朋友比我地去嘆)



新拖拖 :)



有得去Break 一 Break 真係後生幾年



我地住係new wing, 要經過 Old wing 先去到SPA Village


途經Majestic hotel 最有名既Flower Garden High tea place!
最可惜係今次唔夠時間試, 下次黎一定要試下!


Old wing 好靚啊!!!


其實我鐘意呢邊多D!


一邊 hightea 仲有 live band 伴奏~


Majestic Singature 既白色古典英倫style


優雅得黎very stylish


最岩同女友一齊去靚一番~



Majestic SPA 專等係英國請Design 設計英倫懷舊有名既Hightea 餐廳Style



充滿古舊而高級既 afternoon tea house 風味
而呢度 signature 既SPA, 都係叫 English Afternoon Tea :)

先來一杯 welcome drink , 我唔係好鐘意,


因為太甜喇! ( 你地可以叫佢小甜)


其實呢度有好多隻唔同既SPA , 今次我就揀Afternoon Tea


先入去沐浴更衣~


呢度係用Jo Malone 香水架~~~~ *0*


仲有條Key 既鍊都靚過人! 勁愛呢D detail~


I am ready!


先上二樓


入到一間好優雅既房間


呢個盆超靚~ English Afternoon Tea 既故事開始喇~


其實呢個係洗腳盆 >o<

檯面上有兩碟野~~~ 好香呢~


lavender 係用黎浸腳


一邊浸一邊按頭


幫緊我按既係Miss Jessica



按完頭就磨沙~~



準備入另一間房做一連串既 treatment


其實呢個SPA 除左頭先既浸腳磨沙按頭外,
仲有全身磨沙 ---- Blackberries and Cream Scrub
然後會沖身進行推油 --- Garden Berries Massage
之後會再黎個facial --- English Rose Natural Facial


佢地用既才料全部都係 natural blend!
全程係好香攪到我好肚餓~~~~ XD

因為每一part 都係好香既野食味! 終於明佢點解叫 English Afternoon Tea!


真係好鐘意呢個SPA , 佢唔係個D 鬆骨type
係beauty & relax , 做完覺得自己又香又矜貴
Therapist 溫柔又專業, 佢做既每一個動作都無甩手兼且對佢充滿信任
( 如果有做開SPA, 就會明我呢句充滿信任既意思)


做完真係充滿電,不過好肚餓啊!!!


飲完嘆杯花茶~~ 仲有件餅仔比我頂住肚先~~~haha :D


我試過好多SPA, 呢個Treatment 馬幣$700, 呢種算係高級享受 type SPA
所以我覺得超值!
如果你住呢間Hotel, 真係highly recommend 你試

另外, 有樣更正既野, 就係呢間hotel 有in room baby sitter
如果想同老公一齊去做SPA, 可以做兩日同Hotel book 定 baby sitter
每個鐘祇係$30 馬幣, 可以同老公去浪漫嘆一番~~~

The Majestic Hotel Kuala Lumpur
The Luxe Nomad 訂房有6 折! 好底~~
不過book SPA 係無折既~~
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

KL 5 日之旅完滿結束, 大家可以係以下link 一次過睇返咁多日既行程

Easter 2014 Kuala Lumpur 之旅 Day 1

Easter 2014 KL 之旅 Day 2 Kidzania

讓身體嘆個下午茶 -- English Afternoon Tea SPA

Easter Trip Day 3 出發去 LEGOLAND 玩水水

Easter Trip 2014 Day 4 LEGOLAND 

Easter KL trip Day 5 雙子塔觀光

 

No comments: