Thursday, April 24, 2014

Easter 2014 Kuala Lumpur 之旅 Day 1

我們的Easter trip 啟動喇~~~ 為免爛尾, 大家可唔可以比小小鼓勵like 多D comment 多D,
我會好開心, 咁可以快D 寫完, 快D有得再睇 :)))

其實帶小朋友去KL ( Kuala Lumpur 吉隆坡) 係一個幾新既嘗試
我同老公講過, 唔想再每年重覆去一樣既地方(雖然韓國日本真係十分吸引, 百去不厭)
小朋友假期珍貴, 而且要把緊呢D時候同佢地有難忘回憶,
而且家姐大個女, 去多D唔同既地方有助佢增光見聞



半年前Plan 好既Trip, 今日出發喇~~

小朋友那種有得搭飛機既興奮~
outfit on CoCo :


因為好多人都講KL 好多kidnap,所以全程我同老公一人mark 一個


我就Mark 實呢隻甩繩馬騮CoCo


家姐仔大個女, 其實係易攪好多 XD


CoCo 一上機就睇Duty Free 雜誌! 似足我, wakakakaa


不停問呢問路, 乜都問 : can I have this one?


貪靚妹既Purple nail ....kekekee


佢仲好識補,怕晒黑(唔知邊個教佢) 一有太陽就問太陽眼鏡同搽搽sun care!


但係 CoCo 就有度好, 就係食野唔洗勞氣, 佢會自動波 :)


食飽仲會乖乖訓覺, 呵呵呵呵~~~ ( 怪不得佢咁肥啦 XD )


訓到定一定,


兩個鐘後訓飽晒就剛好到KL 喇~~


KL 機場好新好靚啊~~


呢個旅程有Aunty Jasmine 一家車出車入, 照顧備至, 真係好安心呢~



一出機場就感受到熱帶風情 ( 老公好鐘意呢D熱帶地方)


落機先去醫肚 @ Publika Shopping Gallery


呢個充滿藝術感既Mall 令我對KL 充滿好感


又乾淨又潮又光猛 :)


D 舖頭都好有特色


賣D野當然唔平啦!


最底個層除左Super Market


仲有個好靚既food court


好多人覺得食food court 好cheap, 但係我同老公都係food court 精
尤其去到外國!


因為祇有food court, 你先可以用最快而最平既方法試晒當地最特色既平民美食!

而呢個係又靚又乾淨既food court, 無得頂啊!!


今餐Lunch(記住, 祇係Lunch )我地食左雞飯(海南雞飯)


炒面


肉骨茶


蝦麵


喇沙~ (往後幾日大家會見到好多喇沙, 因為我老公瘋狂愛食喇沙)


so crazy~


so Happy!!!


食飽飽行Mall 有助消化~


呢個mall 仲可以做埋影靚相勝地



今次同行既仲有HLC 細個既街坊好友 Ping & mui (兩姊妹)


兩個一見HLC 就爭住拖..... CoCo 無奈地行開,
呢幾日同我投訴得最多既係 " 媽咪, 家姐唔玩同我!" (佢D英文廣東話 Cassidy don't play with me)


不過家姐都好識Do, 因為唔理個妹既下場係.......kekekekekeee


Publika Mall 真係值得一去


而且呢度有間SPA, 好靚,  Hammam SPA


價錢唔算貴


下次有機會我都想試下!

Mont Kiara 呢區好靚 , D 屋都好靚....  我都好想有間屋....


早D返酒店早D訓, 早D發夢.....


今次入住 Hotel Majestic,呢間係KL 既第一間 hotel , 有超過 80 年既歷史



係當地口碑十分好



我地住既係新翼,
http://www.majestickl.com/


2012 年先開


入面既Design 都好潮, 而且好Grand


唔明點解去KL 都可以三大兩細行李, 仲要係80%full!


驚緊個Summer LA trip 要帶幾多件行李.....@_@|||


今次住既係 Premier Suites
經 Luxe nomad book 超平既Discount




好大,


大到我有D唔慣...


而且佢地好貼心,


入住前有問我有無小朋友, 分別係幾多歲, 洗唔洗BB 床等等


班細路見床就跳....


難得叫佢地定定影張相~~ 同小朋友去旅行, 我會好細心揀Hotel


乾淨, 光猛, 安全, 空間都重要, 兩個大人好快可以出門口, 但係帶住細路唔同,
去東南亞地方,好多時間會嘆酒店, relax 下, 睇下電視, 游下水,食靚早餐
攪呢攪路,起碼12點先出門口!
check in 完放底行李就去食晚飯


去左附近既 Mid Valley Mega mall 食 Madam Kwan's


Madam Kwan's ----- Truly Malaysian Cuisine , 黎到馬拉緊係要食馬拉菜

個Logo 好有氣勢..kekeekee


Aunty Jasmine 未有位已經睇定Menu


等緊位時, 兩個Daddy 帶左D細路去Toys R us


等左20 min , 有位喇~~~


先來杯話梅青檸特飲 ( 大家唔好信我D名, 我亂翕,因為唔係我叫架, wakakaka )


然後呢個沙律餐餐都有叫 , Rojak(讀攞搾) Malaysia Fruit Salad  蝦醬水果沙律


有D花生粒,就係咁, 一大兜醬溝晒落去


味道好濃, Aunty Jasmine 最愛!


我就覺得小小醬就好Good, 太多我嫌濃!


雞飯~


串燒超好味, 但係佢地話有間仲好味(可惜我地呢個trip 太忙, 要再去試!!)


咖喱雞飯,炒通菜必食!!


呢個係阿参喇沙(Asam Laksa)  同我地食開既喇沙唔同 酸酸地,去完馬拉我鐘意左阿参喇沙


呢個牛肉蛋炒河原本係叫比細路食, 點知好味到我地班大人狂食!


食飽飽去Toys R us shopping 每人買左一支筆


呢個Mall 其實好大好多野行,
見到 Rotiboy 呢個馳名既奶油包人係一試難忘!


剛巧遇著新鮮出爐!


Dadii 一下掃左 8 個 ( 好有強國人Feel)


其實係我地人多,


一人一個岩岩好


Super Yum!!!


第一晚早D返酒店休息 :) CoCo 你做乜咁樣睇電視.....


Majestic Hotel 用既係 Crabtree & Evelyn 既 La Source 係列 (係我其中一個C&E 最愛既味道)
師奶仔最識計數,住酒店有提供個人用品, 可以慳返出發前準備既時間同錢
Muji 買個樽仔都十幾蚊啦, 次次用到一半, 用唔晒又唔知等到幾時, 有時中漏到周圍都係
貴多幾百蚊book 間好D既hotel , 其實條數係返度架!


好鐘意hotel 有靚靚大浴缸



可以一齊bubble bath , 可以增進姊妹感情


Dadii 幫佢地沖埋仲good, 可以增進父女感情, 強烈建議Dadii 付責沖涼 XD


講真, 有得比你沖好沖喇! 唔通個女發育時仲比你沖咩, 得幾年架咋~~~
hahahahahaa



沖完涼睇電視嘆多個Rotiboy
Good Night , 明天去Kidzania , yeahhhh~~~
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~
KL 5 日之旅完滿結束, 大家可以係以下link 一次過睇返咁多日既行程

Easter 2014 Kuala Lumpur 之旅 Day 1

Easter 2014 KL 之旅 Day 2 Kidzania

讓身體嘆個下午茶 -- English Afternoon Tea SPA

Easter Trip Day 3 出發去 LEGOLAND 玩水水

Easter Trip 2014 Day 4 LEGOLAND 

Easter KL trip Day 5 雙子塔觀光

 

No comments: