Saturday, March 29, 2014

二人行Osaka 浪漫之旅Day 2

每次兩個人去旅行, 都好想可以睇多D 野, 去多D地方
但係每次都唔知醒! 因為平日實在太累, 尤其而家晨早起床送女返學既Dadii
( 話說回來這件事係我嫁左比你之後最敬佩的事, 這同平時對你愛慕而Fans 一般係唔同, 我係真心敬配!)
所以Dadii 比我更需要睡眠~~~ 為左你, 我決定訓晏D....hahahahahaa

呢日.......我地12:00 出門口


往附近心齋橋搵食去~

每日最祈待既拖手仔時間 :)

兩公婆去旅行, 個樣都靚D ~~


緊係啦~~~ 有時間化個靚妝, 我化左妝個樣真係好唔同架~
( 唔呃你 , 睇下我夜晚落左妝去食宵夜個樣就知, 夜晚我怕鬼, 所以要落妝嚇鬼囉 wakakakaka XD)


Lunch at 福壽司


係心齋橋呢度旺過旺角, 新店潮店臨立


搵到一間老鋪, 真係好難得~


雖然裝修係舊式, 但係有iPad 睇相落單~~~ 讚~~~


超鮮美既海膽同大吞拿魚腩~~~


今日我地試左京都名產箱壓壽司


就係左上角呢三舊喇~~


覺得點?


好實淨既感覺~~~ 我都係愛平時既壽司多D~



你有無再誇張D?


然後就到甜品時間~


我祈待已久既 Mister Donut!!!!


個個都想食啊~~~~~~


快D搵人係香港開啦~~~
我Promise 免費做宣傳~~~ ( 祇要你間唔時請我食就得架喇~~~)


Dadii 話 :真係不能相信你剛食飽Lunch, 仲話爆到嘔竟然可以鯨吞兩個Donut......@_@|||


係啊.....我自己都唔感相信..... @_@|||

係大丸行街見到呢間新開既 GELATO PIQUE CAFE, 好靚~~

可惜我真係好飽,要計劃再回來食~


上半場shop 完, 擺返D 戰理品去酒店~
再出發去天王寺


48 孝 Dadii 見到 GPS 上有動物園, 即刻話記底個地步下次帶個女去~~


Q's Mall~~~
好多野行啊~~ 仲有個 109 賣D平女裝, 但係感覺D衫岩D靚女著, 件件都好少布, 唔岩我呢D 周身賤肉既人......

晚餐係美山Shabu Shabu~~

放題yeah~~~


特色沙律~~~ 無乜特別 XD


D Shabu Shabu 有大大塊昆布用黎清熱氣~
看來我地可以學下用作港式打B爐~


Pink Pink 特上和牛~~~


OMGGGGGG


super yum..... 睇返張相, 在寫blog 的這一刻我都湧出口水 XD

到了每晚親親小寶貝Skype 時間~~~~
太Happy~~~每晚係呢個時間我也會燥底10 min , 皆因佢地好鬼老土, 成日唔係唔記得active 個鏡頭就係拎個鏡頭對住個鼻個窿, 額頭, 一係拎住個電話行黎行去地震一般, 總之就係Gee Gee 攪攪, 先可以睇到佢個樣!


當然, 一睇到兩個Baby, 我就即時順氣晒啦~~


晚飯後, 就返hotel 沖個涼~~
再戰 激安之殿堂
順便幫助消化~~


好想買呢D 電電機....話可以消除疲勞....



但係最後覺得呢D知會用兩次就pat 埋一邊, 我就停一停, 諗一諗....好理智地放底左~~



今晚決戰四天王拉面!!!


自動販賣機~


其實無一蘭咁好味 :P


但係D 叉燒好食D , 同埋個 feel 唔錯


行到腳跛最岩就買呢D 貼貼


貼完之後好涼啊~~~~~~~
有無用? 小小啦~~~
明天繼續shopping 繼續食~~~~~~

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: