Monday, August 12, 2013

家樂氏Coco x Play House 玩轉暑假同樂日

家樂氏Coco 邀請左CoCo 同 CoCo the Monkey 玩轉暑假同樂日 @ Playhouse :)
已經認得自己個名既CoCo 今日見到好多CoCo感覺十分神奇 :D

今日既主持阿BOB,唔係第一次係現場見佢做主持
再一次覺得佢好掂!
因為佢既衣著, 態度都十分能帶動氣紛!


今日除左黎玩, 亦有幸同大家有小小分享


一個忙到甩碌既媽媽, 就算幾忙,小朋友既健康
永遠都係媽媽既 priority!
所以係好耐好耐之前
我已經自製Meal-Planner ( PS, 益埋大家, 可以去以下Link download 黎用)


呢個 Meal-Planner 好重要, 因為唔能夠餐餐睇住兩個女食左D乜
呢個Planner 除左可以睇返佢地食過D乜, 萬一佢肚仔唔舒服, 仲可以check 返佢對什麼敏感
而且唔容許Helper 比D無益既野佢食, 亦防止佢餐餐煮埋D一樣既野( 咁樣係人都無胃口啦)
而 five a day 竟然係好多人都唔知係乜
5 A DAY portions of fruit and vegetables

蔬果同纖維對維持身體健康真係好重要, 大家記得5 A Day 啊~~


好多有睇開我個Blog 既朋友仔都知, 大女HLC 之前食野都幾勞氣
但係經我不斷努力後, 佢終於大有改善
可以追索返呢篇Blog

點解我既小朋友食飯咁慢?

要搵一樣有營養而HLC 能夠食得快又開心既早餐, 非Cereal 莫屬!!!
你知啦, D 唔鐘意食野既小朋友, 你叫佢食就好像懲罰佢咁
唔想一朝起身就係 : 食快D啦, "不" 大淡D 啦~~~ 你吞啦~~~~
咁攪法大家一朝早就無晒心情
但係 CoCo 可可趣片係列, 絕對係有surprise
因為佢竟然會主動添食!
實在係增進親子關係既有營有愛早餐~~~


一個帶動整日既好開始, 包括小朋友學習既專注力等等, 同早餐都惜惜相關


兩姊妹都勁愛cereal, 這習慣可由我年幾兩年前搵營養師減肥時講起
個時生完CoCo 達143磅既我, 有一排每朝都會cereal + 脫脂奶 +半條香蕉作一個充滿能量又唔肥既早餐 : ) , 個時剛識行既CoCo一見我攞合cereal 出黎就會蹣跚行埋黎攞食 XD
而家姐姐更加係當佢薯片,脆扑扑咁食, 與其要佢地陪我食底卡cereal, 不如買小朋友 cereal 佢地食啦~~


呢個習慣一食就幾年了


每星期都會有幾日係Cereal 早餐


我買左好多乾果, 佢地會自己揀唔同既溝落去
有時會加香蕉片


食CoCo Pop 個日就會拎定飲管, 飲埋D古古力奶~


而有時食原味Cereal 個日


就會用呢D Sipahh ( 唔知香港有無得買 )
飲埋D奶奶~~



顏家既早餐, 除左Cereal , 仲有自家製麵包, 以後有機會再同大家分享 :)

食飽飽就去玩遊戲 :)


不得不讚下大會,安排阿Bob 同小朋有玩遊戲


阿Bob 既為專業MC, 亦為兩女之父
好識氹小朋友, 亦十分細心 :)

而且因為佢個樣好卡通, D 小朋友個個都好Like 佢 :)



玩完遊戲就係 Play House 放放電

睇見你咁開心,


Mamii 大滿足


第一次黎油塘呢間Play House


好大好新好靚 :)


係小朋友既世界裡, 亦開始有佢地既潮流!


好似呢日, HLC 同 Jacob 哥哥坐埋一齊
HLC 就會問 : Jacob, 你鐘意食變隻?
Jacob : 我鐘意食格格趣, 你呢?
HLC : 我最鐘意食波波, 格格趣都鐘意 :)


Jacob : 咁CoCo 鐘意邊隻?

CoCo 隻隻都鐘意


你睇佢淡淡肉就知佢鐘意食啦 ~~~ hahahahaha



再次多謝主辦單位既邀請


然後呢幾日, CoCo 都叫自己做 " CoCo the Monkey "

No comments: