Thursday, August 01, 2013

簡單又精神又善良既青春媽媽妝 by MAJOLICA MAJORCA


第一次寫 Make up Product sponsor Blog
講起 Shiseido 既 MAJOLICA MAJORCA
份外覺得親切同青春
十年前, 香港仲未引入MAJOLICA MAJORCA ( MJ )時
我呢個日本精(每三個月就去一次日本), 每次見到藥房就要入去撲貨!
因為當時MJ 係日本超 hit !! 成日斷貨, 要撲幾間先買得齊我要既野!!

我會成個collection 買齊晒, 因為D packing 實在太靚, 忍唔住買埋黎當手信
我D girl friend 收到開心到不得了!!

而當中, 我最like 既係佢D脣蜜, 仲有佢既皇牌眼捷毛液 :)
( 實不相瞞, 呢兩年因為發現了某韓國牌子既眼捷無液可以暖水落妝, 所以無用 MJ 好耐了)


 今次我就會用呢幾隻產品, 做一個簡單又精神又善良既青春媽媽妝 XD ( 青春媽媽, 好 Like )



before makeup , 其實我一化妝個樣就會唔同晒,因為我D斑好勁下
又有印,



see, 化完底裝而唔同左樣 ( 有既會再講下我個一分鐘底妝 XD, 係啊, 特快架, 要湊細路, 唔快D點得! )



係未開始之前, 呢樣有趣既野不得不分享下
係呢盒彩妝後面, 有個QR code



Scan 左之後上網就可以揀返你個盒既version



邊聽 music 邊化妝~~~~



我個人好少化D咁pink 既妝, 一來年紀已經唔係細( 雖然我呢期努力扮青春)
二來覺得 earth tone 岩我多D



不過唔試點知唔岩呢~~~


其實D色Pink 得黎好natural,個脣蜜仲十分"出色"



淡淡地, 而且粉紅唔止青春, 仲顯得個人好精神



再加上呢個持久鬈翹激長睫毛液同埋以下呢個"以為污糟左" 睫毛增長打底液



* * Blink Blink* *



而今次因為MJ 既sponsor 有個大發現, 就係 MJ 既眼捷毛液, 已進化到可以用暖水落妝!!
真係可喜可賀!!! 我以後又可以用返MJ 喇~~~~
魅惑歌聲  墮進迷離國度
持久鬈翹激長魅睫

20138月,MAJOLICA MAJORCA將為你打開魔法之門,帶你進入魅惑の迷離國度。首次推出的持久鬈翹激長睫毛液,不但能讓你體驗極上級的魅惑の24小時持久鬈翹魔力,而且只要使用溫水就能迅速解除魔法。MJ 10歲の誕生的第三本魔法樂章變粧寶盒 (第三樂章:迷離國度) 將會同步誕生,MJ魔法美甲貼紙也將首度登場,延續令人無可預料の魅惑魔力。



MAJOLICA MAJORCA於香港指定屈臣氏及莎莎有售。

MAJOLICA MAJORCA HK Facebook Fans Page
快D like 啦~


https://www.facebook.com/majolica.hk?ref=ts&fref=ts

Like our Fans Page :)


No comments: