Saturday, April 20, 2013

[ 天才小肥豬之減肥大作戰 ] 之有喜~~~

睇到個Topic....
仲睇埋張相, 係咪嚇一跳呢?

大家會不停又不停又不停咁問我~~
幾時生多個啊仔啊?

我答 : 實係仔既咩?
我老公補答 : 一定係仔都唔生! (碌大隻眼, 握實權頭, 肯定 X 1000000 倍)

其實我係好鐘意BB 的,
但係真係無時間理多一個
唐家有喜, 今後我有可以過下玩BB癮喇~~~


舅父仔做Dadii 喇~~
我又做大姑媽喇~~~


BB 真係同CoCo HLC 細個時極似樣!


see ~~~ 大家都好難分出邊個係CoCo 呢~~


HLC 家姐仔同Little brother 之初見面


CoCo 得戚仔樣, 佢話 : 我都係 big sister :)


第一次抱你
姑媽個樣好殘, 希望無嚇親BB


家姐仔都話要抱抱~


開心得你呢~~


其實我呢個肥豬樣確係幾似岩岩生完 XD


臨走前CoCo 話要goodbye kiss~


仲話要抱抱BB


問佢想唔想屋企有個 baby brother


即刻話 : No!

既然決定唔再生, 就要好好認真減肥 :)

上回講到份體檢 report 好差...
前兩晚同朋友食飯, 更講起肝孝素
因為夜訓...我肝孝素係超高.....好驚有cancer @_@||

仲有血脂, 高得離譜......


我知除左要注意飲食, 早D訓, 運動都好緊要...
但係我知我根本唔會有恆心, 亦無氣力做運動....
為左要係下一個覆檢Pass, 搵人幫幫手.....
千挑萬選, 經倩揚介紹, 搵左Bioslim, 
一間專係幫產後媽媽減肥提升新陳代謝既方法


唔知係咪膽固醇高,個人好腫, 仲成日好累.....@_@


好like 佢呢杯水, 有包保鮮紙....保持暖


今日唔知做左呢個咩咩電電機


做完仲通左淋巴, 我以前通過淋巴, 勁痛! 痛到要叫先舒緩到!
但係今日竟然一D都唔痛, 全身推仲好舒服 :)
( 我覺得係個部電電機令到我舒服左)


今日我試過放底呢杯水係幾個唔同既地放, 但係都有人不停拎住杯水跟住我
飲水啊~~~ 飲水啊~~~ 飲水啊~~~
 減完肥之後
就去了增肥~~~


講笑姐~~~ 咁我不能夠唔食野家嘛
食少D會肥既野囉~~


北京樓賀好友 25歲生日~~


waaaa~~~~ 好靚啊個cake
可惜我祇能淺賞~


你邊似 25 , 似19歲咋~~~


Happy Birthday to my Dear friend again and again
等我減肥成功後要一齊去個陽光與海灘之旅~~ :))))

Like our Fans Page :)


No comments: