Tuesday, August 28, 2012

Disney Rapunzel 電影Tangled 超越經典

唔知你地會唔會晚晚同小朋友講 bedtime story
我地屋企就有bedtime story 既傳統

唔知你地又有無以下既經歷

小朋友揀Story book
揀中一D Aunty Uncle 送來既套裝書
一邊講既時候 ... " 然後呢~~小女孩就以後唔可以見到佢既小狗比比喇~" 完
( 我心諗....吓, 唔係啊馬.....~.~ 聽完會唔會發惡夢!???)

HLC : 下..... 咁點算??唔可以搵返?

oh....no....
就係呢D位....

要佢有正面既思想...比岩既故事同一個父母有信心既 Brand 好緊


Tangled 電影係我最喜愛既公主電影
好多人都因為佢既故事太好太好
而忘記原註係又恐佈又無稽

其中一個舊有既版本仲係 Rapunzel 大左肚, 比巫婆發現...跟住剪左佢D頭髮
掉左佢係荒野, 後來仲生左對龍鳳胎!

如果咁岩比我個女借左呢本舊版"Rapunzel" 黎睇
我講緊個時, 一定會大叫

唔係啊嘛!!!


Disney Tangled 入面既 Rapunzel 係一個十分crafty 既女仔
好想好想 HLC 都好似佢咁

Musical 味道好重, 好鐘意佢放天燈個幕
睇左好多好多次~
每次都會感動到眼濕濕...


有一幕
佢地入到一間酒吧,
裡面有
打手&粗魯既人,

但係Rapunzel 就同佢地大
夢想
" I have a dream , I have a Dream~~~"

最後,
打手們放走 Eugene
仲同 Rapunzel 講

“go, live your dream!”


最後~
Rapunzel 夢想成真


2011 年 10 月 2 日係 London

被 Disney 策封為
第十個 Disney Princess character


那天見到兩個靚仔Director...Byron (左)
右為Nathan


我同佢講 " you really looks like Eugene! "
我講真架~~你地睇下下面張相~~


佢地仲講笑話, Eugene 個樣既上半係 Byron, 下半係唔剃鬚既 Nathan
hahahahaa

迪士尼動畫既科技係市場上領頭公司
Tangled 入面既長髮, 不但係故事重心
而且係動畫科技既突破!

Last but not least
Disney is probably the world’s best storyteller


因為佢有一個希望所有都能夠有"童心" 既影響力
無論你任可年紀, 佢都有辦法帶你返去最開心既童年 :D
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: