Tuesday, July 31, 2007

大陸屎甲

由生完Heilam兩個月 我就開始整返手甲,一來貪靚,二來就係o係大陸成日有黑色French邊,真係失禮死人呀 :002:

結果上個月返返去Nail collection 用左$1200 + 1.5 hour 整左手和腳,很滿意呢 :003:

上個月返到HK, 因為奶奶去左美國,冇人睇住Heilam 我唔夠膽走去整屎 甲.............結果我D腳甲長到就黎抓住個地甘返左大陸.... :001: ...... 頂唔順之下就叫靚姑姐幫我揾左全石龍最好o既美甲店,買左一套新工具整(我怕D 大 6 人dirty 有灰甲) 我同Tracy 兩個一齊去整, 整左手和腳仲按埋腳 三個人招乎我,兩個人招乎Tracy,衹係730蚊!!!!!!手工又好!!!,超平!!!!!!!!!!!! ,不過由12:30 坐到5:30(係訓係到做) 真係慢到爆!!!!!!!!! :015: 如果有大把時間去訓個晏覺都OK :-_-=: 下次返HK 做好D........

My Nail :004:

nail2007jul-2007-07-31-12-00.jpg

Tracy Nail :004:

nail2007jultry-2007-07-31-12-00.jpg

cost $160 仲有VIP 20% off = $128 :012: 平到你驚 :002:  :005: 

No comments: