Sunday, June 05, 2005

沙灘DAY / 2005年06月05日(日)

e.............你D蘇同尾毛一樣甘長.......
我不想去的...............但最後還是去了.........我冇游水呀(因為肥lor....-_-")又凍woo.......後尾仲落雨tim.....勁冇mood.
後來去左CWB........我要買便鞋...........係Sogo撞到士旺你.....大家都o係Birkenstock睇鞋,o個度冇色又冇Size....我又趕唔切Online 訂.... 勁勁勁勁勁勁勁勁冇mood
我又把頭髮拉直了....

No comments: