Tuesday, June 07, 2005

又返大陸喇 / 2005年06月07日(火)

有時對住唐老闆同唐太真係有壓力......自我同佢地講左我下星期去旅行....佢地就唔係甘鍾意.....我明白o既,o係佢地心日中,我地係應該將生意放o係第一位,但係我地始終仲細..............鐘意去玩lor...-_-" 因為希望減底佢地o既不滿,老公尋日己經返左大陸....而我今日就自己返,要留到星期六呀~~~~~ 我承認我有時是借D易想返HK..kakakaaa

謝謝Girlsss,今日趕返HK,同bka.bda. Sy.去火間土食飯,COVA 蛋糕好味唷~~之後仲有豆B同奸干的三角古力蛋糕~~yeahhhhh,還有謝謝禮物s,相中可見去完沙巴哂到賓賓色<...akkakakaaaa 之後仲同bka.bda 去左浦.....好耐有試過喇!!!

No comments: