Sunday, January 07, 2024

共鳴取暖

 <<共鳴取暖>>


有一段好長嘅時間, 我對於使用社交媒體有好大嘅矛盾,我成日俾人稱為一個好識善用社交媒體去發展事業嘅「人版」,  但係線下,我係一個幾收埋嘅人,雖然線上講嘅嘢都係出自真心,但係你唔會喺線上了解我係一個點樣嘅人。


我覺得Social Media好假,例如以前出席event,會見到好多KOL,我要諗好耐先至認得佢係邊個,因為網上面啲相同佢嘅真人有好大嘅出入,大家都擺自己最好嘅一面喺網上面,現實係我哋有好嘅一面,亦一定有暗黑面,每日睇到呢啲咁靚嘅相,吃喝玩樂嘅美好時光,不禁會增加比較,久而久之,我嗰個有幾萬人嘅page我甚少會update,因為我唔知道自己post嘅嘢會為人哋帶嚟啲乜嘢心理負擔,可能我一個純粹做記錄嘅post,就會令人質疑生活!


以前我哋成日笑,玩Social Media就係最啱鍾意擦存在感嘅人,正所謂「屎唔臭都擺上網」, 自從我冇再做KOL,我嗰個page幾乎荒廢,有時真係幾個月都唔會update一次。(除咗用嚟做生意,我講真,人係要搵食!搵食無問題!)


有一次,我個朋友問我做咩唔再喺嗰度寫嘢,覺得我分享嗰啲嘢好好睇,有時會帶到啲唔同嘅想法甚至係心靈上得到一啲安慰,我諗佢講嗰啲安慰好多時係我講育兒放養唔吹谷小朋友嗰啲,睇咗就特別舒服! 但係有啲咩係一定令人睇咗舒服?又有啲咩係令人睇咗唔舒服嘅呢?如果要咁用腦去諗,不如就將大部份嘅事留返比自己做一啲唔係公開嘅紀錄, 搣甩個啲拆存在感嘅舉動!


我哋都太習慣透過社交媒體去知道朋友嘅近況,呢種無溫度無能量嘅交流,其實係唔係我哋應該繼續嘅呢? 


因為睇咗你個post我以為你OK,但其實OK嗰個只係你嘅外殼 。

因為係你個post 留左言,我以為同你溝通咗,而事實上好多人都冇辦法,透過社交媒體表達自己真實嘅感受。

因為睇咗你個post我以為見過你,而事實上Facebook上面有幾多朋友,我哋已經好耐好耐冇見面?


社交媒體係一個好好嘅平台帶動事業,但係如果我哋繼續依賴呢度去做「社交」, 呢個世界會變成點樣呢?我都要提醒返自己呢度只係一個「媒體」,係接收資訊嘅地方,唔應該係我哋溝通嘅地方,好想擺多啲大家能夠攞到共鳴嘅文章。 因為過得不好,因為軟弱,因為我哋都係有靈性嘅有血有肉嘅人,生命係應該互相憐惜!


過得不好,搵人傾吓,因為好多人都過得不好,不容易,其實大家都等緊大家共鳴取暖!

No comments: