Thursday, January 14, 2021

ICQ 功能一覽

我知最近好多人想轉會用其他平台 

係我細心思量同埋做晒research 之後 有一D重大發現 ICQ 真係好誇張, 佢嘅功能如下 

1. Group Max 25000 人 

2.有desktop軟件 

3.可以傳輸145MB file (我唔知MAX幾大, 我試左個PDF 係145MB) 4.手殘都整到sticker, 佢有個sticker bot, 你係個chat send 張相就幫你創做你自己嘅sticker pack 

5.每個message 有得emoji (好似Facebook IG 心心嗰個function) 

6.可以send 原圖 

7.有個function 叫Group video call , free, 仲可以有趣怪sticker 

8.新入group D 人睇到舊嘅message

9.有智能彈出gift, 係input打入關鍵字就有圖彈出!!!  

我係咪發緊夢!!!!!!!

No comments: