Tuesday, September 06, 2016

HIFU 係咪真係work?


呢期各大小Beauty blog 都sell HIFU 瘦面有幾勁幾勁, 講真有D相係有D假!
daap 底頭影雙下爬一張, 岳高頭影一張........
其實唔做HIFU 就咁影相都可以好大分別喎!
HIFU 瘦面我本身興趣不大
但係你問我最想瘦又瘦唔到既地方
一定係隻手臂!!
呢個係13 年前結婚前 102 磅!
就算係咁, 我同皮包骨手臂亦無緣
因為中學係田兢隊無10項全能都有5 項既選手
本身都係粗擴形, 加上我最叻項目推鉛球.....咁大家都明我對手臂幾咁強而有力啦!!
但係以前手臂就算粗, 個形都好firm 好靚, 著下背心絕對唔係問題!
生完BB
好一段時間我都係處於放棄自己既狀態
皆因已經肥到頒臨疑似有身紀咁款
雖然老公常常溫柔地將”肥妹” 個名掛在嘴邊, 話我肥得好cute....-_-|||
但係當著乜衫都唔好睇,始終係唔開心既
有朋友同我講 “ 咦, 你好鐘意著黑色衫喎!次次見你都係著黑色既?”
我其實好想著第二D色, 但係個D色真係好顯肥囉!

 舊年去沖繩既肥豬身型!

 直到我1月時努力減肥 ( 當然唔係做運動啦,我中學之後就專注研究文學 ...hahahahahaa )
又開始我努力找回我失散多年既好朋友"字迅姐"

努力護膚, 努力扮靚襯下衫, 原來搵返自信係一種情緒治療
減肥之後貪心左, 唔止想瘦, 仲想fit D 靚D
但係真係無時間去做GYM 修個型


6月14日第一次Treatment, 手臂脂肪23mm厚
其實佢夾bye bye 肉個下確係尷尬
但係為左真確性, 我都係要show 比大家睇 所以,
盡管由130減到119, 我睇落有幾瘦, 我D 鬆pau pau 既手臂同腩肉都係無得救.....
因為那塊bye bye 太嚴重, 治療師話要做2-3 次先攪得掂....
 今次黎做呢個HIFU 燒脂Treatment
做左第一次....第一日無咩特別
做既時候無搽任何野, 唔算痛, 小小冤冤痺痺地
第二日對手臂仲係慶恰恰,睇到個形收左(其實好似係實淨左)
好祈待一星期後效果!!(因佢地話一星期後先開始明顯)
因為我好少著無袖衫, 所以真係好難好難先搵到張減肥後又影到手臂既相!
左上圖 May 2 去東京係試身室影, 仲見到團肉好勁吓!!
 June 14 第一次Treatment 脂方23mm厚
右下角相片 17AUG 做treatment 前, 脂方已勁少左3mm!!!
6 Sept, 見到手形超級明顯!!!!
但係我無度脂方既夾! 要下一次去HIFU 再做treatment 先度到!
其實隻手臂有無瘦到就係唔敢講!
但係Firm 左超多真係好覺!(磅數無變過)
我仲做左個肚皮, 但係D 相好嚇人下
原本我完全放棄既肚皮
(一個平均110磅細粒身型,生9磅1 BB,對生完既肚皮無希望係好正常啦係咪先!) 
呢個下次先講
等我諗下點show 比大家睇先......


HIFU 是什麼?
Hifu (High Intensive Focused Ultrasound) 原本應用是於醫療上。但由於可以做到無痛性收緊效果,更能把能量深入至皮膚底層筋腱膜(SMAS)進行加熱(可深入皮下1.5mm 至4.5mm) 的真皮層及皮下組織,有效刺激產生膠原蛋白,達致提升效果。
最新 Ultraforma 第三代,更能深入皮下6mm, 9mm 和 13mm., 能量再提升,可應用於更大範圍。所以可以用於消脂和塑形。
試做優惠
$1,388 Body – 1 Part 〔手臂、上腹、下腹、腰側、大腿、小腿〕〔注意,不同部位,不同大小,收費稍不同〕- 
優惠詳情  http://bit.ly/2cqnElR
$888 Face Lifting V面〕送 Fractional Laser facial 1次 -
優惠詳情  http://bit.ly/2cHs4Zf
電話: 2869 6800
地址: 銅鑼灣駱克道 496-498 合亞大廈7樓全層

咁我做完晒就黎篇follow up 等大加陪住我同bye bye 肉講bye bye啦~~


No comments: