Tuesday, March 24, 2015

我真係要認真執執佢!

又到轉季喇, 執下D衫既同時, 有無諗住都執執佢呢?
有個風水大師講過, 屋企唔整齊, 個老婆會多疑
諗多左, 會容易同老公拗撬.....
咁我唔係迷信, 我基督徒黎家嘛, 不過風水呢家野係有D科學根據
咁間屋亂的確唔係一件好事, 又會亂咁買野, 買左好多本身有既野囉~

得到air box , ohmykids 同 toy bank 既邀請, 我要執執佢
其實我屋企有個雜物房, 因為兩個女開始大
計劃將佢地兩個安排一齊訓, 增進感情
於是本來同CoCo 訓既工人姐姐即將搬入雜物房
我就要努力藤空間房喇!
係Air Box 落左個order, 兩一佢地就送左15 個box 上黎!


其仲有5 個 box 係捐D 玩具去Toy Bank

真係好, 因為好多次想捐玩具
但係次次都因為無時間拎去攪到不了了之
呢次有人送箱上黎裝, 仲幫我送埋去Toy Bank,仲係免費!!! 一定成事了!!

CoCo 努力執執執..... 執執下又拆D玩具黎玩.....真係越幫越忙啊....


好快就執滿五大箱!! 希望收到既小朋友會好開心呢~~

除左鐘意佢有上門送箱收箱服務, 仲好欣償佢可以mark 底每個箱有咩
又有密碼鎖, 安心晒!


屋企其實真係好多不動產, 永遠都不會動, 又唔捨得掉,
而家D租咁貴, 緊係執執佢藤多D空間等屋企人住得舒服D啦!!!
你都快D Call Air box 拎D箱上黎比你執執佢啦~~~
想了解多D可以睇呢度
http://www.ohmykids.org/toybank

No comments: