Thursday, August 14, 2014

LAX Summer FUN Day 2 Outlet shopping 去~~~

其實舊年我地去LA 時, 真係好"Chur"
一心諗住快D 攪掂D jet lag, 就全日出街
結果個個都殘爆, 而且曬到賓妹咁黑
我仲瘦左5 磅( 今年無瘦度仲肥左)



所以, 今年打算頭幾日Hea 住

個Pattern 大約係咁樣
12PM訓 ---> 4AM 起身, 5點食小小野,玩到9 AM 再訓到 11點


呢個BB好攪笑, 有個好好笑既小動作, 就係訓覺時回插隻手入褲裡面 "R" pat pat
但係"R" 完隻手係唔拎返出黎 XDDDD
 

 Monterey Park 係我地經常出沒既地方
所以好多人話去美國十幾日, 食西餐食都口都"wer"~~
我地就無呢D情況喇~
Monterey Park 大把唐餐, 仲好好食添~

呢日我地又去左飲茶喇~~


唔記得影相添, 呢度D酒樓好次我地細個去個D咁架~
又推車仔, D 啫哩上面有巴紙遮仔
soooooo vintage 呢~

下午我地去左Citadel Outlet shopping



其實來左咁多次, 都無左以前對Outlet 個種熱切咁
唯一係想搵下有D咩 Frozen 野買比個女


見到呢堆 TSUM TSUM 好想要
但係我Dadii Hill 一定唔比我買.......T_T.....


而另外最想睇既就係Le Creuset 喇!


我老公竟然話呢個型叫我買!!
但係我好多個煲喇~~
反而對呢個Rosemary 色意粉煲(湯煲) 有興趣
可是祇有細size 無買到!


結果買左個red kettel


好多野都好底買, 平香港好多好多!!!
除左LC, 就祇係買左Cartes 衫比契仔


 仲有係Kate Spade 買左個袋, Coach 都無買!


而舊年買得勁開心既呢間 Juicy Couture 竟然美國全線執晒笠......

傍晚去左表舅父屋企BBQ
因為我無D小朋有咁勁話訓就訓, 所以一到 4PM 咁上下我就會啟動Zombie mode
自己講過D乜食過D乜, 乜都唔記得...... 所以相都祇係有一張, XDDD

睇下兩個Baby, 訓飽真係好似無Jet lag 咁.....
明天星期日, Happy Sunday 去邊度玩呢?

No comments: