Sunday, July 13, 2014

一年一度美國探親之旅, Day1


放暑假,出發喇! 今年都係去美國, 雖然係遠左D
但係美國實在有太多喜歡既人和事
食物, 地方.....


今年CoCo 大個左好多, 希望無舊年咁辛苦啦!


而家姐絕對能好好照顧自己, 其實仲可以幫下手照顧妹妹
所以輕鬆好多架~


十幾個鐘既, 睇下戲, 訓下覺, 到著LA 喇~~~
呢邊時間夜晚11:30 分,CoCo 落機又開始訓,希望佢唔好三更半夜問我攞奶飲啦~~~

今年住係Sis.Kayla 屋企, 兩個小朋友開心到不得了, 有得痴住佢地日掛夜掛既EE
EE 買左Cupcake 迎接我地.....果然係十分識氹細路!
第一晚都唔 Expect 佢地訓得好....點知呢隻豬仔比我講中

呢個小朋友成晩冇訓過,叫佢訓妻涼到呢。。。。。喊住話: Mamii. I don't like here, I want to go home.
然後呃佢話訓醒同佢go home , 等到天光佢彈起身,我煮好麵問佢係咪go home , 佢又話: no. I like here !真係比佢激死!


下星期就四歲既CoCo, 基本去厠所(小便),刷牙, 梳頭著衫都已經OK
如果沖涼兩同大便都能夠自己攪掂就非常好!
講起大便, 呢個係去旅行超重要既一環!
經媽媽特別照顧, 兩個小朋友都每天有Poo Poo
真係可喜可賀~~~
EE 住既屋苑有泳池, 每次路經去搭𨋢兩個小朋友都話要去游水
可是, LA 得廿幾度, 個trip 仲有十幾日流流長,為免冷親....都係唔好游住喇~~~

HLC 尋晚特級叻, 2AM 訓到 12 PM


出發去食個Lunch


呢間位於Downtown LA 既 Pantry Cafe


已有90 年歷史


成間餐聽都十分vintage!


保留住以往既面貌


係當時既高級餐廳!


唔用電子野, 用手寫! 仲有係Cash Only!


呢D一片片既牛油好特別呢~


HLC 你第時讀書會同EE 一齊住嗎?


因為食物USA size, 我地叫左 3 個已經好夠食


燒牛肉


芝士庵列


仲有呢個無敵好味既炸雞


化衡妝都難遮我既Zombi 倦容....頭幾日都唔係好想影相呢~


食飽飽~


呢個Cashier 好特別, 好似驚死人地打劫, 要裝晒鐵籠咁款


保豬姐見有靚景, 擺晒蒲屎叫我同佢影相, XDDD


接著就去付近Mall hea 行 ( 舊年黎LA 既行程因過份準取, 無左半條人命, 今年決定Hea 玩!)


CoCo 嘆BB車


成街都係靚植物, 呢堆Rosemary 夠晒澎拜, 連HLC 都認得呢D係媽咪露台有種個D Rosemary


Target City


因為EE 剛搬進新居, 好多日用品都唔齊, 我地就同佢去shopping


雖然呢個係第一日唯一既景點, 但係我地已經開心到痺~~~


Sis.Kayla 笑我地, 話個感覺係有朋友黎香港玩, 我地帶佢行百佳, 然後個朋友勁興奮


係架~~~ 買D用品的確係件開心事, 最平民既野就係最美國style 啦~


滿載而歸


兩個小朋友都有幫手拎~~ 叻叻~


第一晚無出街食, 係屋企煮飯煲湯!


既慳錢又有益 :D

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: