Saturday, September 28, 2013

First to See 新產品發布會

呢日穫邀出席Dyson First to See新產品發布會
我除左係呢個個品牌既Fans, 仲係佢地既用家

對於一個家庭為首既人來講
Up grade 你既家電, 同 up grade 你部手機一樣咁緊要

因為一樣生活上每日用到既小家電, 可能就係令你煩燥不安既根源 XD

今日發佈既新產品共有三樣:

-數碼摩打V4的圓筒式吸塵機
-突破性設計的手提吸塵機
-同最新型號風扇暖風機


個人最有興趣係呢部數碼摩打V4的圓筒式吸塵機


佢唔止夠靜, 工程師手上搾住既摩打, 轉速係同一部法拉利既轉速一樣
Dyson 一貫吸力永不減弱態度,但係仍然能保持好靜!

老實講,我個人對聲音好敏感, 好唔鍾意抽油煙機聲, 
好唔鍾意抽氣扇聲,
好唔鍾意冷氣開得好大個D"fu fu" 聲, 好唔鍾意嘈........衰然吸塵機唔會開好耐
就算係30 分鐘, 靜得到, 都係一個享受黎 :)


最新既Dyson Hand 吸塵既


仲有埋新功能, 拖埋地~~~


我最關注既係佢地消耗品,


能否有得reuse 以唔係即棄呢?


呢部風扇暖風機, 老實講, 冬天無佢真係不行!
(P.S.呢部既係我自己比錢買, 好貴4千幾, 但係真係好值! )
冬天有佢真係5 min 成個廳暖晒!!!我用左之後掉晒屋企D暖爐同暖風機~
最緊要係好安全! 唔會辣親手! 遲D 有機會同大家再講!


而用左呢部既兩年, 先知佢個remote 可以攝係個頂!!!!


太好了!!! CoCo 次次拎黎扮電話玩完就唔知室去邊, 以後可以叫佢磁攝返係個頂度 :P

Like our Fans Page :)



No comments: