Wednesday, October 10, 2012

齊齊玩 Perler Beads 拼拼豆

Dadii 成日話Mamii 係個悶蛋 ( 其實我知你心底深深處係好欣賞我D悶蛋性格的, 呵呵呵~~~~)
Dadii 愛玩既野,我機乎都無興趣, 而Mamii 愛玩既野, Dadii 一世都唔會有興趣 ~.~|||
(係邊個話有共同興趣先可以天生一對?? 錯曬~~)

就係咁~~ Mamii 將自己既悶蛋寄托放晒落兩個女度~~

發現HLC 好鍾意Puzzel 類手作
如 LEGO , 契媽送既日本砌砌一塊塊既立體Puzzel ( 唔知叫咩名, Toys R Us 有得賣...好貴好貴)

去郊遊個日, 發現HLC 對呢 D Perler Beads (中文叫拼拼豆) 好有興趣

$30 蚊整一個Key Chain,點解我話有D 貴? ( 咁當然人地要舖租請人, 燈油火蠟, 唔賺你? 咁你去開善堂啦~~~~ 笨~~~ )

上淘寶訂 ( 唔好問我點上淘寶買野, 自己上淘寶學 or 上 Google search 啦)
$68 蚊有 5500 粒 )

幾日就收到貨了~


咁Pattern 呢?
可以上 Google search Perler Beads or 拼拼豆
就會有好多idea 架喇~


有好多出面收錢整既舖頭
都會比塊透明野你
下面墊個圖, 唔洗動腦,如圖

如果你諗住用呢種方法,你就係一個蠢媽咪教出蠢仔仔 ( 講笑姐~~~~)
呢種方法祇適用於初級, 但係 4 歲以上
我建議大家唔洗墊住
比佢數粒粒


第幾多行, 幾多粒淺綠色, 跟住紅色7粒....... HLC 係咁樣數架


仲要比佢地自己配顏色
任佢創作~


一個小手作,
可以訓練觀感
小肌肉發展
集中力同創意!


CoCo 兩歲都玩 ( 教佢唔可以擺落口 )

HLC 好喜歡砌 LEGO  , 好多時一睇落去已知係幾多粒,
唔洗數架喇~~
玩砌豆豆都係一樣! :D


砌好後, 要家長輔助用隔熱膠將豆豆燙熔, 接合!


完成了~


好可愛啊~~



平價玩具
好過佢地成日玩 iPad 睇電視啦~~
======================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: