Thursday, July 26, 2012

澳門玩轉 Galaxy 之旅 Day 1

Blog友們都知我對澳門有情意結
好Like 去Macau, 覺得唔洗答飛機就可以去個短Trip relax 下
而且又有好野食, D 酒店又靚~
出發去大板前收到PR 工司邀請我去Galaxy 3 日兩夜Trip!!!
(我係銀河既Fans 黎架~~ 住過幾次架喇!!)
OMGGGGGG~~~~ 我飛左去Osaka 啊!!! 點去呢???
而且節目係超岩小朋友!!!
靈機一觸, 我有個好友兼Partner! 而且有個女, 岩晒佢地代表我去啦~~
重任就交比你喇Yuki~~~~~~
以下兩篇Blog 係由我好友兼 CCK 黃埔店老闆 Yuki 主理~~

By : Yuki
-----------------------------------------------------------------------------

今次得到 Galaxy 邀請出席Galaxy Macau Mommy Bloggers Tour.
其實我真係緊張到爆, 話曬今次係澄澄第一次帶去旅行呀麻~如果有見過澄澄既朋友都知佢係一個細膽鬼,見到陌生人佢係會扮鴕鳥;又驚佢會扭計......好彩佢比我預期中乖 .
Galaxy Macau之旅正式開始啦~~~
佢知道可以坐船船不知幾開心,仲不停正古做怪

 不忘同 澄澄 自拍下

  尼到銀河啦


  即刻去左葡軒食LUNCH:
  沙甸鱼沙律,有小小辣,但幾開胃架



尼個包真係好好味,軟硬适中,澄澄仲要一個人食成2個


  推介尼款焗春雞,個個都讚不絕口!!!!!!!讚讚讚!!!

 
上到酒店,尼個新屎坑周圍要擺POSE叫人影相



 入到房更加不得之了,要即上床JUMPING,仲要大叫好好玩


 又扮下訓覺


值得一提係如果你有同小朋友去,但又擔心緊沖涼,去toilet問題喎,
咁銀河可以同你解決好多煩惱,
因為小朋友專用既沖涼盤仔,toilet 仔,BB床仔都有得提供比住客用架,
但因澄澄已經唔需要用,所以我就無request 要,如果你有需要就記住啦!!!!

休息一陣就去左大倉酒店參觀,而家佢地而家有七夕節活動,
除左會有日本小姐教我地摺紙鶴,仲可以親身體驗一下日本文化寫上許願牌祈福


另外仲去左參觀佢地個室內游泳池同健身房


 澄澄見教練哥哥試範又話要表演下啞玲比大家睇~~

而另一間參觀既就係BANYAN TREE,如果你係好鐘意THAILAND ,
無假期??? 有假但又唔想去咁遠喎????咁BANYAN TREE 就會係你必去之選




BANYAN TREE 間套房真係正到不得了,間間套房都有室內私人游泳池架!!
(第日個女大D我都想同佢住下尼到,點解唔而家??
因為我怕佢無啦啦半夜係我訓左個時,佢偷偷入去玩囉,咁樣好危險架麻!!)
 





而今晚DINNER 我地去左BANYAN TREE 到食BBQ BUFFET,
唔止D野好食,個VIEW 都好正,係勁勁勁勁勁靚架!!!!!







聽日繼續玩轉銀河~~Yeah
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: