Tuesday, February 20, 2007

I am Back~~~

返左大屋o既哩個禮拜都有D驚驚地,因為呢BB隨時有機會出世架嘛,一個唔覺意變左大陸妹就麻煩喇~~~今朝同TONG's Family 影埋一年一度o既「全家福」就回歸 H.K. 喇~~~

指定動作......

Kai 子動作2007 ,佢地迫我扮小s要抬高隻腳

下年就會瘦返哂(希望)仲抱住顏豬豬呢~~~我係一個仲好鐘意Chi 住自己媽咪o既準媽咪

返到來就既刻look去 So E生度睇下BB,今次照4 D終於見到BB個樣喇~~~雖然唔係好清....BB 甘醜樣o既,似足Daddy 個嘴and 鼻 (其實個鼻真係唔似我,我末大肚個鼻唔係甘大架.....-_-"") 大家睇唔睇得明呀???今日32 weeks, BB 有 4磅11安士, E生話 BB 好大.......估計繼續落去要開刀生........同埋呢, BB 面珠Dum 好肥,老公話佢好似相撲手 笑屎禾

BB 啜手指呀~~~

仲有呢~~~我同顏生 and 顏豬豬同大家拜個年先~~~祝大家 萬事如意想事成笑常開身体健康 恭喜恭喜~~~

No comments: