Saturday, January 06, 2007

Q 之 吉野家

今朝一早同唐太一齊送左傅太去MK火車站,她走了之後,竟然比我o係新世紀見到有「愛皇健」床肉店,找了兩個月,正當我地打算放棄之時,佢竟然出現返,最搞笑係之前打去電話公司話冇登記,上網又找不到........屯門o個間又執左,點解甘想揾「愛皇健」床肉?? 因為我屋企o個張C服到BOOM呀~~~~我地立刻決定買左兩張,運上大陸的運費都OK 可以接受,然後買完就出法去 「Q 之 吉野家」(哩個實在係好名~~~)

各位同學,今日教大家唔色日文無師自通, D Felt wool "陸"極都唔熟,風筒吹極都唔漲,呀,係吹極都唔實至啱.....最後都要加吉吉去吉返實佢,都幾花時間又有D攰~~~最後,大家都有製成品呢~~~仲搞到六点半,我同QQ都約左人遲晒到...........

次次搞到人地屋企七國甘亂, QQ ,你個賓賓肯定好憎我 ,她心想「又係你...........」

我o個個係「扮LV花肯定Dirty 棉花甩毛相機袋」

走o個時TST塞車塞到爆,結果我遲左成粒鍾先到海逸洒店,今日係我同Abe o既公司OZ annual dinner, 雖然我地得四丁友哈哈 我地第一年有不錯的成績,全懶Abe 不斷努力,其實我除了比D意見也沒有做過什麼,以前曾經對合作形式生意完全失去信心,起初以為你又瘦又弱質纖纖年紀又細唔挨得,不過有一次見你同我一齊o係大陸披頭散髮每人拖住兩大"look"布走向貨車,oh,我真的大跌眼鏡,在世上竟然找到我的同類 整定我地係「最佳拍擋」今晚好Good, 勁Boom 飽and 勁Boom 滿足

No comments: