Sunday, July 24, 2005

APM>豬展 *o* / 2005年07月24日(日)

今日約左abe,lok,飲茶(好似D呀叔呀嬸),之後去左APM.....阿囂第一次去,首先覺得入Parking 要排隊又被保利絲趕(因為阻街)然後又"dou"左兩個圈先入到.........有D煩,不過見幾多野行,OK 甘啦!!
意外收獲係見到金泰喜...YEAH...........超靚女呀,有線會播套劇,因此,我想裝有線,不過,老公話我地o個度未有得裝
之後,因我同abe 都好想去豬展,兩位男人o係無反抗能力之下,被迫就犯..............去書展,主要是去支持羊媽媽呢.......錯過左書展的,也要去書店支持"呀咩吉場" 自從前年冬天去大埔店面探過羊媽媽後,也沒見面了.好在,羊媽媽也記得:"娟娟係做B女衫o個個呀嘛" 真係叻叻喇~~ Twins Star 遮超Q呀~~ 係abe送比B女的,如果有大人用.......我也好想要一把
戰利品 我會好好學會及記住

No comments: