Saturday, March 19, 2005

血呀~~ / 2005年03月19日(土)

當我前幾日仲非常興高彩列買一大堆"GIO LADS"衫之後,今日收到佢地VIP message......七折呀...............我又走去出血了.............>_<.... 買完之後,.........約左Gloria 去PP行街,佢哩排好多show 要出席,所以去買衫衫,而我倍行都有收獲.............唔錯唔錯! 好鍾意哩支屎甲油....因為我懶,所以我成日怕屎甲油甩左一"dat dat" 好肉酸,哩支啱晒D懶人,甩左都唔覺.........hehehee tony and tina 常常斷貨的.....

No comments: